Skjer idag a jenter?

*Bobbo*

Forumet er livet
Her skjer det ikke stort idag. Skal grille litt nå. Nam, nam...
Blir vel siste gang i år det.
Bedt ett vennepar på en kaffe-skvett, men ikke hørt noe ennå.
Så hvis ikke de kommer leier vi oss ett par filmer istedet.

Ha en strålende lørdagskveld, snupper. Kos dere. [:)][:D][:)]

Griller dere enda???? [:D][:D][:D]

Grillen pakka vi inn for lenge siden....

Vi er bare hjemme og koser oss ikveld, siden vi var på fest igår.
Har handla inn litt forskjellig tapas, og skal kose oss med litt forskjellige småretter.

Er det ikke noe på tv ikveld da? Hvis ikke får jeg sende mannen ut å leie noen filmer[:)]

ORIGINAL: kate

Griller dere enda???? [:D][:D][:D]

Grillen pakka vi inn for lenge siden....

Er det ikke noe på tv ikveld da? Hvis ikke får jeg sende mannen ut å leie noen filmer[:)]

Har ikke grilla så veldig mye i det siste, men idag fristet det med grillmat. Og det var snadder.
Akkurat ferdig å spise. Men den blir nok pakket bort om ikke så lenge. [;)]
Tror ikke det er mye på tv'en ikveld gitt, så her blir det film. [:)]

Ååh, pinnekjøtt hørtes jo bare FANTASTISK ut, kjenner eg gleder meg til julekvelden ja[;)][:D]

I kveld har me bare tatt det med ro, spist litt mat og sett tv, tv ser me forresten enda! Å så har me fått opp litt nye ting som eg kjøpte på Skeidar i dag, knagger til gongen og pyntelys på eine veggen i gongen! Har også kjøpt to hyller som eg klør i fingrene til å få opp, men får sjå om det blir gjort i dag eller i morgon[;)]

Noen er ikke ferdige med grillsesongen enda, mens andre lengter etter
jula.[:D] 
Jeg har bakt pizzasnurrer i kveld. Mmmm! Også har jeg spist verdens beste kake - tyttebærkake! Høres kanskje litt rart ut, men er fantastisk god![:)]

ORIGINAL: hestehov1

Jeg har bakt pizzasnurrer i kveld. Mmmm! Også har jeg spist verdens beste kake - tyttebærkake! Høres kanskje litt rart ut, men er fantastisk god![:)]

Lenge leve grillsesongen. Hehe...
Ser fram mot jul også, men er ille glad i grillmat. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: hestehov1

Det hørtes faktisk syrlig og godt ut[:)][:)]

Back
Topp