Skjer i kveld'a?

Looney

Forumet er livet
VIP
Jeg tror jeg blir alene hjemme i kveld. Eller Nicholas er jo hjemme men han skal legge seg om ikke så altfor lenge. Gubben er rastløs så han blir sendt ut en tur med vennegjengen vår for å feire en bursdag. Han har vel ikke helt bestemt seg for om han gidder enda, men jeg synes han bør dra og kose seg. Bare han er hjemme i grei tid for vi har masse planer i morgen nemlig. Blant annet tre hus visninger. Kan forsåvidt være med ut jeg og, for mamma sitter helt sikkert her så lenge, men jeg gidder ikke.......... Har satt bolleddeig så skal lage skolebrød med Nicholas før han køyer, så koser jeg meg med det i kveld....

Herregud så mye jeg hadde på hjertet plutselig da[:D]

Ikveld er det vel bare å sitte/ligge i sofaen, har litt smågodt fra igår[;)]

Så blir det vel en tidlig kveld, er så trøtt. Sov ikke godt inatt å natten før det sov jeg kun 4 timer...

Har vært fullt program med besøk og selskap, så er ganske ødelagt og mett...hihi[:)]

Ikke går det noe bra på tv på lørdager[:'(]

Kos deg alene ikveld da[:D]

Hmmmm...Skolebrød...fikk lyst ¨å lage selv, men har ikke kjøpt smør eller mel eller melis eller vanilje krem[:-]...[8D]

Her er det barne fri...Så vi skal kose oss med biff til middag og "Salt" (film)...

Vi har vært hos mamma og pappa og grillet [:)][:)][:)]
Bilen streiket IGJEN akkurat da vi parkerte hjemme, så her blir det Dizzy Tunes og smågodt på sofaen i kveld begge to.
Skal på Galla neste helg og da ble det to dagers på min kjære ihvertfall [:D][:D]

huff ikke mye...
Snuppa er lagt og jeg er alene i kveld, masse drit på tv[:'(]
Så blir vel meg, dataen og strikketøyet som har en date i kveld[;)]

Her skal vi snart kose oss med løvbiff, potetbåter og bernaise [:D] Har fått vaska mengder med kle i dag, lagt nytt golv på barnerommet og lagd ostekaka. Føler vi har vore litt flinke i dag, så kan slappe av og nyte kvelden med god samvittighet [;)]

denne damen sitter og halv sover, mens hun har sendt gubben til svigermor for en liten tur...

Fikk i allefall endt gubben en tur til et vennepar vi ser sjelden, og der blir det fæst. Blir godt for han det[:)] Også blir det tidlig i seng for min del. Tidlig betyr nå straks.

samboeren kjører taxi i helga, så fant ut at jeg ikke bare skulle sitte hjemme å sløve.

har spist laksemiddag med en vennine, selvom når jeg nesten var ferdig, spydde jeg alt opp igjen, og ville ikke ha mer:( det var egentlig ganske godt:/

samlet noen venner hjemme hos oss og spilte kort:P
vi er en helt vennegjeng som elsker å spille kort, så da ble det lang spilling av noe som heter kontrakt:)
kjempe gøy, men nå ser det ut til at senga er neste stoppested:)

natta folkens:)

Jeg var på bursdagsfest hos en venn av meg og sambo.. Det var kjempe gøy [:D] Jeg ble til og med ut på byen, men dro hjem etter en halv time kl ble rundt 2..

Back
Topp