Skjer i kveld???

Akkurat nå sitter jeg å spiser litt nattmat! [:)]Hadde lagt meg og kjente at magen var skikkelig sulten.[:D] Jeg klarer ikke spise noen større måltider lenger så middagen fra kl 18 holder virkelig ikke lenge.[8D] Ellers i kveld har jeg sortert regninger og satt de inn i permen min! Puh! Var en del ja! Sittet i noen timer i tlf med mammaen min og venninnen min.

nei nå MÅ jeg i seng, bruker sikkert 2-3 timer før jeg sovner, heldigvis kan jeg sove helt til klokka 0900 tjohei[;)] er ferdig 17  i morgen, og etter jeg har vært på butikken osv så skal jeg sitte på rævva å slappe av til jeg skal på jobb igjen 1030 på lørdagen hihi. jaja sove litt også da[;)] (har fri men skal jobbe ekstra 4 timer, kommer sikkert til å angre noe forferdelig på lørdag men men, greit å få litt ekstra penger. skal jobbe søndag og men kun 2 1/2 time, så det gjør meg ikke noen ting.

dette var den mest kjedeligste kvelden jeg har hatt på lenge.....

kjære gud ikke la meg ha en slik kveld igjen

ORIGINAL: tippetuemednurk.

Samboeren reiste akkurat ut for å fiske med naboen..så sitter her alene,drit kjedelig,men har lånt Heros serien av ei venninne så lurte på om jeg skulle begynne å se den...[:)]

Den er bra! Gled deg [:D]
Snart er det ny sesong i USA og det gleder jeg meg til [:)]

ORIGINAL: kakkeline

ORIGINAL: tippetuemednurk.

Samboeren reiste akkurat ut for å fiske med naboen..så sitter her alene,drit kjedelig,men har lånt Heros serien av ei venninne så lurte på om jeg skulle begynne å se den...[:)]

lurt... lurer på om jeg og skal invistere eller få lånt i noen sereier....
er heros kjekt?

Heroes er noe man bare MÅ se! [;)] Hvertfall så må jeg... Ny sesong i September som jeg skal laste ned.. Gleder meg!!!! [:D]

Back
Topp