Skjer i helgen?

eplemos

Forumet er livet
Skal dere noe spennende i helgen?

Her skal vi ikkje så mye.
Sambo er å fisker med nyebåten no.
Når han kommer hjem skal vi spise middag på Dolly og så skal vi på bading. En kompis og sønnene hans skal være med og.

I morgen skal sambo på fest til broren.
Svigers er i syden og broren på 20 år skal ha hjemme alene fest. Så han har fått i oppgave å passe på.

En ting eg skal er iallefall å kjøpe smågodt. På mix`n [:D]

God helg store og små.

Her håper jeg å få gjort litt rent, ser jo ut som det grisehuset her [&:], men pokker ikke lett når Oliver er blitt sååå mammadalt etter at han ble forkjøla, hylskriker om jeg legger han fra meg og går.

Endelig ei helg uten planer
Sambo har fri og vi skal bare kose oss og ta ting på sparket...Ut å gå tur og være sammen bare oss og barna[:D]

Nå er huset ferdigvaska og så skal jeg på HS med Adrian,skal sjekke synet sitt!
Var ikke så fornøyd med resulatatet på 4 års kontrollen,så han må ha en ekstra sjekk.

God helg til alle flotte oktobermammaer[:D]

Her blir det en forholdsvis gangske rolig helg.
Broren til sambo kommer idag, han skal ligge over.
Imorgen kommer et søskenbarn av meg som ikke har sett klumpen på ei stund.
Søndag skal vi på besøk til et vennepar av oss, søskenbarnet til sambo m. dame, de har en liten sønn som er 2mnd gamlere enn Nicolai, så de blir da jevngamle tremenninger[:)]

Idag så reiser gubben til syden alene igjen [:'(]Så det er vel lite planer eg har den neste uka da..Er ikke så mye og finne på når lillemor er så sur som hun er heller [8|]Men skal til pappa og stemoren min i morgen en tur da,alltid deilig og låne henne vekk litt [;)]Så skal eg på graven til mamma siden hun skulle ha blitt 40 år i morgen [:(]

Ellers skal eg prøve og få tatt soverommet og rommet til Thea.Er litt enklere når husets gris er bortreist [:)]

Her har vi besøk av mine foreldre. De kom seint i går kveld, reiser igjen søndag formiddag. Så idag skal vi kose oss med hjemmelaget pizza (når mannen min kommer hjem fra jobb og før Henrik legger seg) og i morra skal vi grille *håper på peeeeent vær* [8|]

Ellers så har j sikkert 20 tonn med klær j må legge sammen....men det går kjapt [:-]

ORIGINAL: Mildrun

Endelig ei helg uten planer
Sambo har fri og vi skal bare kose oss og ta ting på sparket...Ut å gå tur og være sammen bare oss og barna[:D]

Samme her.

I dag skal vi bare slappe av :) Jeg har ryddet kjøkkenet, gangen og stuen. Lagt på alle 4 å vasket gulvet på kjøkkenet gangen og yttergangen. Skal ta gulvet i stuen når småe er agt å kasnje ommøblere om jeg orker :P Sku tatt soverommet og, men det får bli på søndag :P I morgen har BF samvær å da skal vi il BF sin far. Tror vi skal grille, uten att jeg vet. Søndag skal vi bare slappe av og jeg skal rydde resten av leil, DVS: Den stuen jeg ikke bruker :P hehe.. se om jeg får laget meg soverom der så T får sitt eget siden han sover mye bedre alene!

Ellers har jeg sinsykt med klær som skal vaskes, må bare gidde å gå i vaske kjelleren :P hehe

DRAR TIL OSLO!!!! PARTY PARTY PARTY[8D][8D][8D]

TJOHO!!! Er så klaaaar!!!

Ha ei super helg jenter[;)]

JAAAAAA!!!!! SKAL NOE KJEMPESPENNENDE!!!. skal lese til engelsk muntli eksamen. hjeeeelp. har heldigvis fått usatt den ene da=) så her blir det kjempe festlig helg jaaahhh.

Lite planer her.. Blir helt på felgen av dissa "fjerne melka-pillene" så sofaen, norske talenter, god mat og godis høres ut som en plan ikveld [:D] Resten av helgen er usikkert bortsett fra fest hos ei venninne og typen imorgen kveld [8D]

Her blir det lite spenning i helgen! Samboeren jobber hele helga, så da blir det bare meg og lillemann! Og Marlon har ørebetennelse stakar, så kommer nok bare til å være hjemme og kose oss[:)]

God helg til alle! :)

I dag blir det stille og rolig hjemme, med middag, tv og kos!
I morgen skal vi til byen for å se på 1.mai toget, før mannen skal på fotballkamp. Søndag skal vi feire min kjære bestefar som blir 90år, og bestemor som blir 91år. Gleder meg til det!

ORIGINAL: Lilletrampepus

I dag blir det bare å slappe av tenkte jeg. Skulle egentlig til bort, men stakkars lille store der har blitt syk.
Har tatt hele vårrengjøringa nå, så jeg skal slappe av med god samvittighet [8D]

I morra skal vi på "shopping" i Sverige. Shoppe barnemat [8D] og litt div mat til hu mor. Og søndag skal vi til svigerinna, svoger'n og nevøen. [:)][:)]

God helg alle oktobermammaer og bebiser [:)]

Det er URETTFERDIG att du bare kan ta en svipptur te Sverige [:'(]

I dag skal vi slappe av foran tv. I helgen så skal vi begynne å rydde og pakke litt vekk til salg av leiligheten. Søndag er det meldt fint vær så da tar vi oss en tur ut på cafe for å drikke kaffe og spise is [:D].

ORIGINAL: summer82

DRAR TIL OSLO!!!! PARTY PARTY PARTY[8D][8D][8D]

TJOHO!!! Er så klaaaar!!!

Ha ei super helg jenter[;)]

Så bra, kos deg masse- det fortjener du [:)]
Her bliir det rolig helg, har vært borte hele uka så skal bli deilig.

Idag får vi besøk av en kamerat og nydama hans[:)] Jeg har laget hjemmelaget pizza, og så skal vi se Avatar[:)]

På søndag skal jeg feire bursdagen min, og skal lage til familieselskap hjemme, det blir koslig[:)]

Back
Topp