Skjer det ting tro..?

Utrolig hvor god den mannen er når man holder på...:-) å så bra at ting går fint!:-) de er så koselige de som jobber der! Iallefall de j møtte på:) hvem er jordmor til deg nå?

Å så spennende:-) Lykke til:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

1 time ca siden forrige sjekk 5-6 cm. Lystgass er en j god venn akkurat når riene river som verst. :)

Utrolig hvor god den mannen er når man holder på...:-) å så bra at ting går fint!:-) de er så koselige de som jobber der! Iallefall de j møtte på:) hvem er jordmor til deg nå?
Rigmor er å sjekket til oss :)

Lykke til!! :-) Imponerende og arti at du klarer å oppdatere med bilder og greier! :-) :-P

Ååh så spennende :D Ja mannen er uerstattelig når det kommer te dette! ;) Det merket jeg også :P men masse lykke te :D♥ ENDELIG er det din tur :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

hjelpes så god form du er i! uten epidural hadde ikke jeg klart å holde øynene oppe engang.
nå er hele sulamitten straks over og gullet i armene dine!

Lykketil ♡

Nå skal jeg opp på intensiven og se til gullet vårt. Han kom ut ca 14.30 men hadde svelget litt misfarget fostervann og lagt til observasjon. Fødselen gikk strålende med lystgass og vakuum. :)

Gratulerer så mye! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye! Er imponert over oppdateringene dine. Kjempehyggelig å følge deg :-)

Gratulerer så masse:D

Back
Topp