Skjer det ting tro..?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Våknet litt fra og til i natt med diverse småplager. Først blære, så kjentes det ut som Nr 2. skulle ut og så lå jeg vondt etc. Endelig, sånn i 5-tiden begynte det å kjennes kjent ut: ting kommer i tak :) Nå har jeg stått opp og håper dette fortsetter. Magen har vært forstoppet siden i går så 1. pri nå er få ut Nr 2. Det kan ta sin tid for riene er ikke gode på "toppen"- da må jeg opp og vagge og puste litt. Har kommet en frisk blodflekk i bindet også - er det min tur nå?? 6 dager over termin :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaaa:D masse lykke til, kjære deg. Nå er det din tur:)

Jaaaa, ENDELIG Frk Spent!!! Lykke til :D Gleder meg til å høre når du endelig har fått babyen i armene dine <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så herlig å våkne til!!!:)
Om ikke leng er familien komplett og du ligger med prinsen på brystet❤️

Masse lykkeønskninger sendes herfra!
Gleder meg til oppdatering:)

Og: imponerende av deg å oppdatere oss med 5 cm åpning!

Når jeg var på det stadiet du er på nå, var jeg ikke istand til å kommunisere omtrent...

Lykke til frk spent med høy smerteterskel!

Lykke til :D

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

ImageUploadedByBV Forum1400577133.277806.jpg Jepp, da har vi vært på fødestuen i snart 1 time. Det begynner å bite ifra seg nå :p Mannen er litt motvillig sendt ut for å kjøpe seg litt varm mat. Angrer bittert på det hvert 3 minutt gitt :p Uvurderlig hjelp i det "mannedraget", den letter takene i korsryggen. Sykehusangsten er i skrivende stund under kontroll, fredelig og rolig og mange blide damer. Oi, tid for prekestolen :/

Back
Topp