Skjer det noe ??

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
I natt har jeg våkna jevnlig med vonde smerter "tak" er nok disse her tidlige riene ! var så vonde at jeg våkna av dem varte vell rundt et halvt minutt ! Men ikke så vonde at det er de aktive og de er ikke regelmessige! Håper disse endelig utvikler seg da :) skjer det noe hos dere ?? :) håper alle uansett får en fin dag !

Håper det skjer noe hos deg :D Her er det fortsatt bare tull og blir ikke rier :(

Venter spent her og! Våknet med vondt i magen, og "dårlig bak". Strammer seg med foreløpig ujevne mellomrom, men får satse på at dette er begynnelsen på noe for oss begge ! :-D

Der gikk slimproppen også ! :) og riene er her enda men varer ikke så lenge enda og er litt lange pauser mellom hver. .

Så spennende!! :) jeg følger spent med! Her skjer det ingenting, så får kose meg med spenningen hos dere andre i første omgang :)

Og ikke minst! Lykke til! Krysser fingrene for at det kommer skikkelig igang nå! :)

Bare kynnere og nedpress her. Og nå har baksiden av bekkenet begynt å protestere høylydt også...

Back
Topp