Skjer det noe tro??

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Skrev inne på fødselstegn-tråden, men fikk ingen svar. Så prøver her. Jeg har kjent liiiite tegn til nå, men i dag våknet jeg med vondt i hodet, kvalm, uggen i magen, trett, sovet dårlig....you name it! 5 minutter etter jeg våknet hadde jeg menssmerter i den ene lysken og bak i ryggen. Forsto ikke helt at dette var menssmerter. Men nå har de smertene vart konstant siden 08.30 i morges, uten opphold. Ikke mere kynnere, men de som kommer kjennes godt. Tredje barnet, fikk de andre to ei uke før, men husker ikke menssmertene fra da. Håper håper håper!!!! ❤️
Noen av dere som har født, nå eller tidligere som kjenner igjen noe her?

Førstegangs her så aner ikke, men krysser fingrene for deg :)

Her har jeg også hatt skikkelig murringer i hele dag, men er fem dager til termin og skal i bryllupsfest nå. Så satser på mini bare endelig er igang med og forberede at han skal ut :angelic:

Krysser og håper ❤️

Skrev inne på fødselstegn-tråden, men fikk ingen svar. Så prøver her. Jeg har kjent liiiite tegn til nå, men i dag våknet jeg med vondt i hodet, kvalm, uggen i magen, trett, sovet dårlig....you name it! 5 minutter etter jeg våknet hadde jeg menssmerter i den ene lysken og bak i ryggen. Forsto ikke helt at dette var menssmerter. Men nå har de smertene vart konstant siden 08.30 i morges, uten opphold. Ikke mere kynnere, men de som kommer kjennes godt. Tredje barnet, fikk de andre to ei uke før, men husker ikke menssmertene fra da. Håper håper håper!!!! ❤️
Noen av dere som har født, nå eller tidligere som kjenner igjen noe her?

Det som er så forvirrende er at det kan være så forskjellig fra svangerskap til svangerskap, og fra person til person hvilke symptomer mann har :eek:

Jeg sitter selv her nå som 5.gangs og lurer på hva som er på gang med min kropp :facepalm: Det kan virke som det er modningsrier jeg har nå. For nå kom resten av slimproppen på papiret og det murrer som juling i ryggen og mere enn i går. Den vonde murringen har jeg i ryggen når det er mens smerter.

Rier kan også være forskjellige fra gang til gang. 2 av gangene strålte dem fælt ned i lårene, og med nr 2 kom jeg inn med 6-7 cm pga åpning uten at riene var vonde i det hele tatt. Svigermor nektet og ha ansvaret for meg mere. Og jeg trodde jeg skulle bli sendt hjem pga jeg kunne umulig ha kommet langt i forløpet :p
I stede så hadde jeg 6-7 cm moden til tusen, og vannet gikk rett etter jeg kom inn ;)

Vet at det er ingen fasitsvar her. Sikkert helt rolig igjen i morgen tidlig :o Kan jo bare håpe...

Vet at det er ingen fasitsvar her. Sikkert helt rolig igjen i morgen tidlig :eek: Kan jo bare håpe...

Det er det samme jeg frykter skjer her. Nå har jeg holdt på med av/på med kynnere osv siden ca kl:14.00 i går...
Holder på i flere timer forsvinner en stund, for så komme tilbake igjen i flere timer jevnt å trutt.

Årh.. Helt dødt igjen i dag. Ikke antydning til murring en gang :o LEI!!!

Årh.. Helt dødt igjen i dag. Ikke antydning til murring en gang :eek: LEI!!!

Her har det også dabbet av igjen :eek:
En og annen kynner bare nå.
Krysser fingrene for at det braker løs, for oss begge veldig snart. Og at det ikke stopper opp, men bare utvikler seg med fremgang til vi har født! :love022❤️

Back
Topp