Skjer det noe neste helg....?

ORIGINAL: Marikii

ORIGINAL: lillebebis

Når kommer folk til Oslo på fredag egentlig?

Jeg lander 12.10 og skal møte heggen og ToSmå2010 på flyplassen da og dra sammen inn til sentrum :)

Når kommer du?

Hvis bussen er i rute er jeg i Oslo 18.20.
Skulle det skjære seg så kan jeg ta tog som er framme 18.55 eller noe sånt.
Håper det er noen på hotellet da, sånn at jeg ikke må komme helt alene til middagen....gruer meg litt til dette her, bare til de første minuttene altså, regner med at det blir knall når nervene har roa seg litt [8D]

Vi skal spise middag kl 19, så jeg kan godt vente på deg hvis vi vet hvor restauranten er? :p

ORIGINAL: Vesten

EG OG VIL DRIKKA PÅ GARDERMOEN!![:@][:D]

faderrullan, skulle bestilt tur for HEILE  helga

Eg ska! Må slå i hjel en time mens eg vente på deg Lillebebis :) <3 hahah
Er bare de som kommer litt tidlig som skal drikke om de vil da :p Jeg skal ikke :p Men skal drikke på rommet på fredagen før middag, wiihuuu! ;D

Jeg tror kanskje jeg skal ha på meg dette antrekket på lørdagskvelden, men klarer ikke å finne kule sko som passer....

Får lure i meg noe på bussen [8D]

ORIGINAL: Lilly Andrea

Jeg tror kanskje jeg skal ha på meg dette antrekket på lørdagskvelden, men klarer ikke å finne kule sko som passer....

Ååh,SÅ kult!! [:D]

ORIGINAL: LMG86

ORIGINAL: LMG86

Tror vi er der i 12 tiden.. Når er romma klare?

Tror ikke vi fikk sjekke inn før 15? Stine skulle vist høre om vi ikke fikk sjekke inn 14 istedet.

Åååja.. Trodde det var 12 jeg.. Men vi er uansett tidlig ute tenker jeg [:)]

Jaaa litt dumt vi ikke får det tidligere, men sånn er det :/ Vi tenkte å spise lunsj i Oslo før vi sjekker inn på hotellet og stikke innom et pol så vi har med drikke til hotellet før middagen ;D Tror jeg må ta meg litt alkohol før den store middagen :p

Jeg lander 12.10 og skal møte heggen og ToSmå2010 på flyplassen da og dra sammen inn til sentrum :)

Når kommer du?

Hvis bussen er i rute er jeg i Oslo 18.20.
Skulle det skjære seg så kan jeg ta tog som er framme 18.55 eller noe sånt.
Håper det er noen på hotellet da, sånn at jeg ikke må komme helt alene til middagen....gruer meg litt til dette her, bare til de første minuttene altså, regner med at det blir knall når nervene har roa seg litt [8D]

Vi skal spise middag kl 19, så jeg kan godt vente på deg hvis vi vet hvor restauranten er? :p

Skal sjekke nå hvor langt det er, kjekt å ha noen å gå med [:)]

ORIGINAL: heggen

Er bare de som kommer litt tidlig som skal drikke om de vil da :p Jeg skal ikke :p Men skal drikke på rommet på fredagen før middag, wiihuuu! ;D

Når var det du landet igjen? Nesten så jeg vil ta et tidligere fly bare for å joine drikkinga, haha! :p <3

Svarte pumps, helt klart!

Får lure i meg noe på bussen [8D]

Hihihi ;D

Jeg er på hotellet jeg også, så jeg kan godt gå sammen med dere til restauranten, men jeg bør kanskje ikke komme for sent siden reservasjonen står i mitt navn

Jaaa- gjør det! Jeg lander i 10 tiden tror jeg :)
Change flight:p

Når var det du landet igjen? Nesten så jeg vil ta et tidligere fly bare for å joine drikkinga, haha! :p <3

Jaaa- gjør det! Jeg lander i 10 tiden tror jeg :)
Change flight:p

Skal sjekke når neste går :p

Jeg er på hotellet jeg også, så jeg kan godt gå sammen med dere til restauranten, men jeg bør kanskje ikke komme for sent siden reservasjonen står i mitt navn

Vi holder kontakten med Mari over tlf, så vi finner ut om noen må vente lengre eller ikke ;)

Sorry Hege, men det gidder jeg ikke :p Ser nå at flyet tidligere går 6.50 og er i Oslo 8.15 :p Tror jeg står over :p Får ta meg litt vin på flyet :p

Jeg stemmer for nr. 1 Lilly ;D Må jo vise LITT hud når man først skal ut ;D

Haha- ser den!!:) venter på deg jeg :)

Sorry Hege, men det gidder jeg ikke :p Ser nå at flyet tidligere går 6.50 og er i Oslo 8.15 :p Tror jeg står over :p Får ta meg litt vin på flyet :p

Ok...
Står mellom disse to antrekkene.....

Haha, ja det kommer jo helt ann på hva du vil ha ut av kvelden da [:D]

Haha- ser den!!:) venter på deg jeg :)

Flott ;)

Back
Topp