Skjer det noe i natten??

tullmusa

Forumet er livet
Hallaise!

Har glant litt på barnimagen i dag, men orket ikke å melde meg inn der. Har nok med å følge med på dette skriveglade forumet![;)]

Så, hva gjør fruene denne seinkvelden/natta/snart morningen??
Jeg er så utroolig sulten! Har lyst på mat! Pizza eller en biff hadde virkelig vært noe!! [:D]
Men jeg tror jeg holder meg unna denslags så seint ja.. Kanskje det blir en yoghurt med skogsbær. Det er godt, men jeg blir jo ikke mett av det![&:]

**romler i magen**

Ellers så har jeg hatt en følelse av at jeg er begynt med overgangsalderen i dag. Kom på jobb og svimlet skikkelig, "skvulpet" i magen og jeg frøs og svettet varm og kald svette!
Vil IKKE få influensa nå altså!! Skal lage meg en dugelig dose med solhatt ja!

Kveldsklem fra Tullmusa![;)]

Her skjer det utrolig lite i natten! Skal vel finne senga snart...

Jeg for min del har vondt i ryggen og i magen for tida og på jobben i dag var det heldigvis rolig, vet ikke om jeg hadde klart det
med fylt opp med pasienter nei... Er varm for tida jeg å... Og jeg som pleier å fryse... JAJA Nå skal vi snart teste tullmusa!!! BLir
spennende det! Når kommer du til å teste da?

Kommer nok ikke teste før neste helg, hvis ikke mensen har kommet da... Det kan jo hende...

Jeg har vært skikkelig passiv prøver denne måneden, så hvis mensen ikke kommer så tester jeg![;)]
Men jeg tror tickerern min er feil, for jeg tror ikke IKM er før om 5 dager.. Hmm.. [&:] Må fikse litt her![;)]

Har skikkelig vondt i enden (fin i språket i kveld[;)]) av å sitte foran dataen. Tror der er like før jeg får sofamønster på rompa! Hehe![&:]

Hva jobber du med da pastella?

Ps: Har nettopp slukt en youghurt, men er fremdeles sulten![;)]

Jeg er tannpleier og jobber for det meste med barn... Hadde velferdsdag i dag (fri halve dagen) og så hadde vi personalmøte før
jeg skulle ha 4 pasienter der 3 ikke møtte... hehe... kult... var greit da så lenge jeg hadde så vondt i magen...

Har akkurat kjørt i meg 2 brødskiver og jeg er fortsatt sulten...

Sjokolade og potetgull er allerede fortært sammen med en masse brus... Og jeg sa jeg var tannpleier... uff da... det er jo helga!!!

Hei Godhjerta!

Jeg satt å leste litt på krangleforumet og på prov. abort, og fant fort ut at det ikke passet meg. Var jo så mye drittslenging alle veier, for mange anonyme brukere, og dessuten altfor rotete etter min smak. Jaja! Bra jeg trives her iallefall![;)]

Hehe! Har også spist sjokolade og lakris, men hadde ikke potetgull (hmm..tror jeg har micropopkorn i skapet..) Men det snopet var jo pinadø borte før jeg hadde rukket å kjenne etter om det var godt! Har lyst på mere! Kan de ikke finne opp sånne magiske poser som aldri blir tomme..? Mmm! Lakrisbåter!![:)][:)] *drømme*

Hehe! Jeg tror at du er gravid, Godhjerta, iallefall ut fra tappe-tafsinga di![;)]
Jeg har bare vondt i rompa! Rettelse: På rumpeballene![;)]

Ja Godhjerta du har virkelig gått inn for å finne ut om du er gravid denne mnd... Krysser fingre,armer bein og alt anna det går ann
å krysse for at vi skal være gravid denne mnd....

Fikk forresten innkalling til ny utredning 6. oktober... Jaja så var det på'an igjen....

Ny ul... Kanskje vi kan se noe smått der inne da....

Hehe Pastella! Du skal jo gå som et godt eksempel for barn! Men godtespising i helgene er vel greit..?[;)] Hvordan er det med barn og tannpleiing? De er vel ikke redde for å dra til tannlegen?

Jeg liker ikke å dra til hverken tannpleier eller tannlege. Syntes det til og med er vondt å ta bilder! Vondt i gommene! Og så får jeg så lett tannstein rundt strengen jeg har bak fortenna nede (hadde reggis), og det er SÅÅÅ vondt å fjerne dem! Føles jo som om hele underkjeven blir rykket ut![&:]
Men jeg hadde null hull sist jeg var[:D], og det er vel ett år siden. Skulle vel hatt en til sjekk, men jeg har ikke vondt eller kjenner noe ekkelt så.. Flink å bruke tanntråd! Vil ikke ha mer tannstein-rykking! *grøss*[:'(]

Jeg husker da jeg var fire år og hos tannlegen. Jeg tror jeg sov mens han borret. Etterpå gikk jeg stolt rundt å viste fram den svarte flekken på melketanna! Hehe![:D]

Jeg er også forferdelig trøtt på dagen... Hver dag denne uken har jeg sovi i allefall 1 gjerne 2-3 timer på sofaen... I dag begynte
jeg ikke på jobb før kl 12 og var oppe 10.30. Alikevel har jeg sovi ca 1 time på sofaen i dag... Men jeg har ikke noe kvalme, ømme pupper
eller noe anna enn denne vonde ryggen og magen, varmen og trøttheten...

Frossenpizza på oss i dag å.... hehe...

flere som ikke får sove i dag?[:)]

Utredning Pastella? Er garantert noe jeg ikke har fått med meg her..[&:]

Hehe! Hvis du er sulten og trøtt godhjerta så er det muligens et tegn.. Jeg var sulten og trøtt om en annen! Jeg husker spesielt en dag på skolen: Kom klokken åtte, måtte kjøpe meg mat rett etter ankomst, sovnet over pulten i ca 15-20 minutter, våknet sulten, kjøpte mere mat og sovnet igjen! Klarte å holde meg uten mat til lunsj, men jeg brukte ca 100 kr på mat i kantina den dagen, og der er IKKE dyr mat![:D][:D]

Det var iallefall et tegn på at noe var annerledes! Vanligvis var jeg ikke noe særlig sulten på skolen! hehe![:D]

Joda det er greit å spise i helgene å sånn... Heldigvis er det ikke så mange som ser meg hjemme når jeg spise godt og drikker brus... Joda noen barn er veldig flinke på tannpuss og tannpleie, de fleste er ikke redde i det hele tatt... Det er gjerne foreldrene som er prblemet der ja...

Jeg hatet selv tannlegen før jeg begynte på studiene og vi begynte på hverandre. Slappet mer og mer av for hver gang vi holdt på... Ja bilder er ingen god ting uansett... Harde og ekle mot ganen og tunga... ÆSJ helt enig...

Litt ekkelt å fjerne tannstenin ja, men det må nå gjøres det å... Jeg gjør det på meg selv jeg da... det er nok litt av et syn kan jeg tenke meg...

tihi, takk for det. føler vi har gjort en god jobb der ja[:D]

Hehe! Det er vel ikke snakk om å ikke få sove (ikke fra min side), heller at man ikke klarer å få knødd rompa opp av sofaen for å legge seg! Er så lat at jeg ike gidder å legge meg![:D][:D]

Utredning ja... Min andre... begynte utredning i Tønsberg 1. august, men har nå flyttet til tromsø og trenger en ny og han ville ta ny utredning

Hadde vært utroli moro om vi alle tre hadde testa positivt ja, men oddsen er lav hos meg... Jeg legger ikke egg!!! Har tatt en hormonkur for det
skal ta den andre nå neste mnd... Spennende ja...

Godhjerta jeg har har sagt det før at vi egentlig er utrolig like, har jeg ikke?

får håpe det er en bolle i ovnen som hever[:D]

Ja, thea er et skikkelig sjarmtroll! Sydelig jente!! Såå søøøt![:D]
Virkelig godt gjort! Er hun lik deg eller faren, eller en god blanding kanskje?[:)]

Håper på mange boller denne mnd ja!!! Nei nå er det sovings på gang!!!

NATTA

jepp, her også. god natt skrepper

Frossen Mia-pai til middag her! Tror jeg skal steke meg en ostesnitzel.. [8|]

Får håpe på mye god bakst denne mnd![;)]

Så du tar til fornuft og legger deg pastella? Kanskje jeg lar snitzelen være og legger meg jeg og.. Oopps! Der kom en gjesp![;)]

hmm, tror hun er en god blanding, men de brune øynene har hun fått av sin far. [:)]

Back
Topp