AlliMac86 Forelsket i forumet Aprilbarna`15 18 Nov 2015 #21 Nå begynner det å ta seg opp her.. vonde rier.. ca hver 10 minutt.. På tide å få guttungen i barnehagen kjenner jeg ;-)
Nå begynner det å ta seg opp her.. vonde rier.. ca hver 10 minutt.. På tide å få guttungen i barnehagen kjenner jeg ;-)
Fjompeline Glad i forumet 18 Nov 2015 #22 AlliMac86 skrev: Nå begynner det å ta seg opp her.. vonde rier.. ca hver 10 minutt.. På tide å få guttungen i barnehagen kjenner jeg ;-) Klikk for å utvide … Lykke til!!
AlliMac86 skrev: Nå begynner det å ta seg opp her.. vonde rier.. ca hver 10 minutt.. På tide å få guttungen i barnehagen kjenner jeg ;-) Klikk for å utvide … Lykke til!!
M Minsten2025 Elsker forumet Julistrålene 2025 ♡ Novemberlykke 2015 18 Nov 2015 #23 AlliMac86 skrev: Nå begynner det å ta seg opp her.. vonde rier.. ca hver 10 minutt.. På tide å få guttungen i barnehagen kjenner jeg ;-) Klikk for å utvide … Åh, så fantastisk å være i gang!! Masse lykke til!!
AlliMac86 skrev: Nå begynner det å ta seg opp her.. vonde rier.. ca hver 10 minutt.. På tide å få guttungen i barnehagen kjenner jeg ;-) Klikk for å utvide … Åh, så fantastisk å være i gang!! Masse lykke til!!