Skjer det noe i dag?? :-)

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Termin i dag og våknet opp nå av at jeg måtte på do å tisse (for n'te gang...) og endelig ett tegn på at noe skjer! Slimproppen er nå gått og jeg er veldig sliten i korsryggen. Skal prøve å få sove litt til.. ;-) Kanskje det starter opp i dag?? *krysser fingrene * Sist gang startet riene ca 12 timer etter at slimproppen gikk, så jeg håper litt :-D

Jeg lurer også litt. Våknet med noen vonde sammentrekninger og mensvondt. ??? Synes det roet seg ned igjen.

Lykke til :)

Lykke til :) ! Slimproppen gikk (igjen) hos meg 1t før det startet for fullt!!

Lykke til! Håper det tar seg opp og at babyen snart er ute :D

Takk for gode ønsker :-) Er ikke store forandringene her.. fortsetter å komme litt blodtilblandet slim.. jeg er fortsatt veldig sliten i korsryggen og magen er blitt tyngre på en måte ;-) Litt mensenmurringer, men det er lite merkbart.. Så her må vi bare være tålmodige :-)

Skjedde det noe mer? Har vært utrolig slapp og kvalm i hele dag, men ikke rier mer. Bare forsvunnet rett i venteboblen. Minsten har vært inne på soverommet noen ganger og spurt hva som er galt. :) så søt.

Skjedde det noe mer? Har vært utrolig slapp og kvalm i hele dag, men ikke rier mer. Bare forsvunnet rett i venteboblen. Minsten har vært inne på soverommet noen ganger og spurt hva som er galt. :) så søt.

Nei, ingenting.. dessverre :-/ men men, ny dag i morgen.. Krysser fingrene for at det er dagen ;-) Har vært veldig yrøtt/slapp og dagen er tilbragt på sofaen :-) De er så gode disse små.. min også.. lurer på hvorfor mamma ikke kan være med å leke og herje på gulvet :-P Og han lurer på hvorfor babyen bruker så lang tid på å komme.. Hehe, han er skikkelig utålmodig :-)

Ikke mer her heller. Tar nok litt mer tid. I dag er det litt mer planer så sikkert bra å komme seg litt ut av boblen igjen :)

Hvordan er det i dag da? Ingen rier her, bare mye nedpress og bekkenvondt. Egentlig lite utflod og. Kommer aldri..

Hvordan er det i dag da? Ingen rier her, bare mye nedpress og bekkenvondt. Egentlig lite utflod og. Kommer aldri..

Ingen tegn til noe her.. Har vasket hus i dag og hatt besøk av ett vennepar med 3 barn.. men det har ikke hjulpet! Får krysse fingrene for at det kanskje er i morgen som er dagen da.. ;-) Har fått økt utflod her da.. litt sånn gulaktig farge på det.. ellers det samme som deg - bekkensmerter og nedpress....

Veldig nedpress etter lang og litt slitsom dag i dag. Stikker som bare det der nede. Spennende.

Hadde rier fra kl 20. Ikke veldig sterke, men tydelige. Gikk og la meg halv 11, men sovnet ikke før rundt ett. Våknet av rier av og på helt til morningen. Nå sitter jeg ikke igjen med annet enn veldig sår mage. Hadde tydelig modning i går. Nesten så jeg kjente både åpning og baby lenger ned. Spennende tider. Var i god aktivitet i går, men veldig sliten rundt kl 23. Kunne egentlig tenke meg start på fødsel på dagen istedet :) flere som driver med maserier nå?

Kjedelig med de maseriene. Har vært av og på i 1,5 uke nå. Lørdag formiddag var de såpass at jeg måtte puste meg gjennom de, men de avtok etter et par timer. Aldri hatt det sånn i de to første svangerskapene mine. I tillegg er det første gangen jeg går over termin. Jaja, maks 10 dager igjen før det er utkastelse av baby, men håper selvfølgelig det starter av seg selv... Helst i dag:D!

Her er det ingenting som skjer.. ikke maserier eller noe som helst. Skal til jordmor i morgen, håper hun kan strippe meg eller gjøre noe for at ting skal sette i gang :-)

Ingenting her gitt.. Har vært hos jordmor. 1-2 cm åpning, forkortet og myk livmortapp.. kjente hodet til babyen uten problem.. så NOE skjer, men ikke noe aktivt.. ingen rier eller tak eller noe.. bare litt nedpress innimellom!

Back
Topp