skjer det no tro?

¤Luga¤

Gift med forumet
Hmmm, lurer på om det skjer ting. I går oppdaget jeg at det hadde kommet en slimete blødning i trusa...Ringte føden og de sa det var helt normalt og bare tegn på modning. Har det i dag også. Men, har jo ingen andre plager[8|] 
Men, ser det er så mange av dere som har født hvor det har begynt med dette! Jeg har menstermin 18. og ULtermin ikke før 27.
Hva tror dere om dette egentlig? Hadde jo vært spennende om det er noe på gang da...[8D]

er sikkert slimproppen...har hørt at den kan gå gradvis...men det betyr ikke at fødseln er igang men er tegn på modning ja...

Må vel pent vente noen uker til tenker jeg...Merker at jeg er skikkelig lei nå, så er veldig obs på alt som kan være tegn på at det skjer noe

hei. jeg hadde litt brun utflod for 2-3 uker siden, legen og jordmora sier at det er modning. sist sa jordmora at det kunne ha vært slimproppen. jeg merker ingen forandringer enda, babyen kommer når den er klar [:)] 

er det mye blod da?

Arg...Neida, nå er detnesten ingenting, var litt mer i går kveld... Fikk bare beskjed på føden at hvis det kommer mye og ikke er slimete skulle jeg ringe igjen. Men, nå er det egentlig mer brunaktig....Må nok bare smøre meg med tålmodighet[:)]

her er det bare hvondt i ryggen av og til ...ingen slimpropp og ingenting som skjer...
vil nesten ikke ha henne ut enda...strange feeling!!!!

Back
Topp