Skjer det den 14. april??

Camilla81

Forelsket i forumet
Jeg har spådd at jeg får bebis den 14. april... Er blitt så sikker på det !! Helt merkelig .. he he.. Blir så spennende å se.. :)
Hadde blitt en superherlig bursdagsgave i alle fall siden jeg har bursdag selv den dagen [:D][:D]

vi krysser fingra for at det skjer den 14.! jeg har også bestilt ut snuppa 14. april..

helt tilfeldig i forbindelse med fullmåne og fødsel tråden sjekka jeg ut når haakon ble født, og da var det nymåne, og det er det jo den 14. også! (bestemte meg for at 14. var en fin dato før jeg så dette[8D])

så satser på at kroppen min er en nymåne fødekropp!
og din da[;)]

Så spennende![:D]
Jeg har bursdag 9, men håper ikke han kommer da[:)]
Jeg har en følelse på 21.. og terminen er 18. Blir spennende!

jeg hadde to datoer jeg var fast bestemt på. hadde termin 4.april, men var sikker på at noe ville skje den 27. eller 29.

kom inn på føden kvart over ni på kvelden den 29. og de sa da at jeg ville få babyn min den 30.
jeg var fortsatt like sikker på den 29. og jaggu ble han født 2316 den 29.mars [:D]

tror nok magefølelsen ofte kan stemme [:)] lykke til [:)]

ORIGINAL: Camilla81

Jeg har spådd at jeg får bebis den 14. april... Er blitt så sikker på det !! Helt merkelig .. he he.. Blir så spennende å se.. :)
Hadde blitt en superherlig bursdagsgave i alle fall siden jeg har bursdag selv den dagen [:D][:D]

spå mæ å da..sånn at æ kan rekke sykehuset:)

ORIGINAL: LindaH84

ORIGINAL: vi84

å da er det fullmåne[:D]

Nope, det er nymåne, hehe. Fullmåne er ikke før den 28...

Nymåne da ja[;)]

ORIGINAL: Loo

vi krysser fingra for at det skjer den 14.! jeg har også bestilt ut snuppa 14. april..

helt tilfeldig i forbindelse med fullmåne og fødsel tråden sjekka jeg ut når haakon ble født, og da var det nymåne, og det er det jo den 14. også! (bestemte meg for at 14. var en fin dato før jeg så dette[8D])

så satser på at kroppen min er en nymåne fødekropp!
og din da[;)]

14. april er en super dag å ha bursdag på[:D][:D]
Det er jo 1. sommerdag [:D]
Det er da alt nytt begynner å komme til syne [:D]
Herlig altså !!! [:D]
Lykke til !! Tror også min kropp er en nymåne fødekropp[8D][;)]

Back
Topp