skjer a??

Bebibooms

Gift med forumet
har eit enooormt nedpress... skjønner null, en del kynnere... kvalm... løs i magen... fysj, føler meg ikke bra... kjenner ut som om bekken beinet nede i høna skal knekke i to... fyyysj...

har lyst å få denne ungen ut nå... er i uke 36+5... men etter mens termin er jeg 37+4....

skal i samtale ang ks på tirsdag.... så hadde liksom tenkt å knipe igjenn til da....

men hadde ingen sånne plager som detta sist... modning eller noe på gang eller...??

Jeg kjente nedpress uken før jeg fødte! Så nedpress at jeg trodde nesten at ting var i gang[;)]

Kanskje lillebror kommer litt før terminen da?[:)]

har lyst å ringe jordmoren.... spørre om å kjenne etter... om d er stengt eller muligens noe på gang.... men, livredd for d og...

og ikke liker jeg å mase heller...

ORIGINAL: Bebibooms

har eit enooormt nedpress... skjønner null, en del kynnere... kvalm... løs i magen... fysj, føler meg ikke bra... kjenner ut som om bekken beinet nede i høna skal knekke i to... fyyysj...

har lyst å få denne ungen ut nå... er i uke 36+5... men etter mens termin er jeg 37+4....

skal i samtale ang ks på tirsdag.... så hadde liksom tenkt å knipe igjenn til da....

men hadde ingen sånne plager som detta sist... modning eller noe på gang eller...??

Hehe høres litt likt ut som det Kathmor klagde over morningen før hun fikk lille billa[:D] men om det skjer like kjapt hos deg eller om du må gå sånn en uke som Vand blir umulig å si.... så spennende da!![:D]

unnskyld - nå glemte jeg jo helt angsten din[&:]. Jeg vill fått sjekket oppi det tror jeg hvis jeg plagdes av angst...

ORIGINAL: Tjukkaaa

unnskyld - nå glemte jeg jo helt angsten din[&:]. Jeg vill fått sjekket oppi det tror jeg hvis jeg plagdes av angst...

ja, akkurat... hmmmz, men asså,kommer han i dag... så har jeg jo ikke noe valg... men da kan jeg iallefall forberede meg liksom... på en måte... eller... huff, vet ikke jeg asså...
mulig jeg stresser opp kroppen for jeg tenker, ikke kom ennå, ikke kom ennå....

Men så lenge du ikke har rier, så er det jo ikke annet å gjøre enn å vente?[8|] Nedpress er vanlig mot slutten[:)]

Jeg ville tatt en tlf om jeg var deg! Kan jo være noen andre som kan snakke med deg om ks? Er jo også litt seint å ha denne samtalen liksom..

Håper de kan hjelpe deg!!!!

Back
Topp