Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hvor morkaka er plassert? Jeg er 19+4 og kjenner ingenting enda. Har morkaka plassert på framsiden så baby øigger gjemt bak den og vil nok ikke kjenne noe før baby blir større og sterkere.
Ellers trur jeg det er normalt å ikke kjenne liv hele tiden enda. Trur det er fra uke 23/24 det forventes å kjenne liv hver dag, og ta kontakt med føden om noe endrer seg. Men er ikke helt sikkert altså. Kanskje ta en tlf til lege/jordmor? Kanskje du får komme inn å lytte med doppler.
Prøv et glass kald saft med sukker, eller appelsinjuice (eller lignende) Og legg deg ned og slapp av. Kjenner du ikke noe da, så kontakter du Lege for å få sjekket det oppskjenner du bevegelser å er det hver dag?
Jeg er selv i uke 20+2 å har skjent mye bevegelser fra den lille siden to uker siden. De siste to dagene har dette endret seg å det er så vidt jeg kjenner liv. Er dette normalt?
Prøv et glass kald saft med sukker, eller appelsinjuice (eller lignende) Og legg deg ned og slapp av. Kjenner du ikke noe da, så kontakter du Lege for å få sjekket det opp
Du skal alltid kontakte lege om du er bekymret. Heller en gang for mye, enn en for lite