Skjemt bort!

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
MHM! Idag har eg skjemt bort meg sjøl:) Ette eg har gått å kikka i mammaavdelingen på H&M, sku ein tru at da va om å gjer å bli ei gråmus med ein gong ein blei gravid! Eg veit ( å respektere) at alle har forskjellige stil, men personlig so er den stilen so di har for oss gravide gammaldags, kjedli og veldig lite fargerik! Hurra for hausten med thights og store gode genserar ( fra andre butikkar ) :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Digg me tights..har kjøpt meg et par knall gode mamma tights på ellos som eg bur i allerede..

Er så enig med deg! Liker IKKE gravid-klærne fra hm :/
Gleder meg sånn til høsten, har tenkt å bosette meg i tights og gode varme fine gensre fra andre butikker da :D hihi

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja tights går te ALT ;) ;)

Kjøpte meg to mammabukser på HM, den ene kostet kr. 199 og den andre kr. 99. Men begge siger ned liksom.

Er alle mammabuksene sånn at de siger frem til man får stor nok kul til å holde buksa oppe?

For om det er tilfelle så får jeg investere i nye thightser rett og slett.. Ja, og som du sier, store, gode gensre ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Kjøpte meg to mammabukser på HM, den ene kostet kr. 199 og den andre kr. 99. Men begge siger ned liksom.

Er alle mammabuksene sånn at de siger frem til man får stor nok kul til å holde buksa oppe?

For om det er tilfelle så får jeg investere i nye thightser rett og slett.. Ja, og som du sier, store, gode gensre ;)

Sent from my iPad using BV Forum
Har kjøpt to bukser der sjøl. Nøytrale ei svart å ei grå. Syns di var små i str ( spesielt lår) Eg kan ikkje bruka den i str 38 so veldig mykje lenger, mens mine " vandlige" bukser i både 36 og 38 passe endo godt på rumpe/lår :) Men syns da e best med tights, bruke ikkje bukse so mykje:)

Her koser jeg meg i joggebukse om dagen. Og skifter til Ola bukse vis skal ut en tur.
En lang singlett er også godt å gå med syntes jeg. også slenger jeg på en hettegenser/jakke
vis jeg fryser..

Kjole og mammastrømpis er en god kombi, synes jeg :) HM sine strømpebukser knallgode, nupper bare litt fort.

Synes heller ikke hm hadde noe fine mammaklær. Fant et par ok bukser og noen amme topper som var grei :)

Har to bukser fra HM ( kjøpte de på salg ) og to mamma tights. Synes buksene er greie å gå i, den ene siger litt, men eller så fungerer de som de skal :) har også kjøpt meg en t-shorte fra HM, og den sitter så bra og er så myk og god =)
Men er enig i at det er mye "trauste" klær der ja..

Back
Topp