Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vand
ORIGINAL: *Maik1*
Veit du kem han e?
søskenbarnet mitt[&:][;)]
ORIGINAL: Tjukkaaa
Veit du kem han e?
Hahahahah! Såpppasss!!! Da skjønner jeg at du uroer deg litt[8D] men han virker ganske jordnær og segselv ut da! Tror ikke du at han klarer å holde det noenlunde? Er uansett alltid værre å være jente der og drite seg ut - det er jo liksom forventet av gutter å drite seg ut... slenge med tissen rundt om kring og hva det kunne være. Får ikke dårligere jobb fordiom virker det som...[8|]
ORIGINAL: Tjukkaaa
Veit du kem han e?
Hahahahah! Såpppasss!!! Da skjønner jeg at du uroer deg litt[8D] men han virker ganske jordnær og segselv ut da! Tror ikke du at han klarer å holde det noenlunde? Er uansett alltid værre å være jente der og drite seg ut - det er jo liksom forventet av gutter å drite seg ut... slenge med tissen rundt om kring og hva det kunne være. Får ikke dårligere jobb fordiom virker det som...[8|]
Sånn som vi i familien kjenner han, så er han veldig jordnær og fornuftig.............. Men jeg tviler nå når han har meldt seg på dette[&:]
kan jeg nå si at jeg kjenner en kjendis!????
Riktignok en Minus Å langt utti det persiske alfabetet-kjendis, men what the heck??!!!! [8D]
kan jeg nå si at jeg kjenner en kjendis!????
Riktignok en Minus Å langt utti det persiske alfabetet-kjendis, men what the heck??!!!! [8D]
Tru kor mange kjendisa vi kjenn når Dunderland e ferdig??? haha
Og han der Bang (trur han har en av hovedrollan) prøvd å sjekk meg opp en gang...eg holdt på å flir meg ihjel da...lol. Trur eg spruta driken rett ut av munn min på han....