*skjemmes*

Vand

Forumet er livet
ser på paradise......................... bare for å se om Kim driter seg MAX ut[&:][&:][&:]

Synes han var søt jeg. Jeg hadde lett meldt meg på om jeg var 20 ( og foreldrene mine ikke hadde tv.. ) ¨
[:D][8D]

Hahahaha... Ler så jeg dauer av "teite" 20-åringer!!![8D][8D][8D]

Ække særlig smart å melde seg på sånt!!![8D][8D]

Han er faktisk veldig "behagelig" som person! Han er 6-er-student og er utrolig hyggelig! [:D] Men nå kommer han til å DRITE SEG UT! [&:][:D]

tenker d samme som deg vand, flau for å se[:-]

tenker at d bare er jenter og ikke damer, gutter og ikke menn... [:-]

Dritt med å ha engelskmann i hus...... jeg sitter å ser på R A M B O jeg [>:]

ORIGINAL: Tjukkaaa

haha! ser på det selv[8D]

Huff.. Jeg også.. [:-][8D]

bare å krysse fingrene for at han ikke driter seg for mye ut[8|][:)] kan jo hende han klarer seg greit!?! er jo lov å håpe[:D] men samtidig er det jo lagt opp til at de skal drite seg veldig ut da[>:]

ORIGINAL: *Maik1*

Veit du kem han e?

søskenbarnet mitt[&:][;)]

ORIGINAL: Vand

Veit du kem han e?

Hahahahah! Såpppasss!!! Da skjønner jeg at du uroer deg litt[8D] men han virker ganske jordnær og segselv ut da! Tror ikke du at han klarer å holde det noenlunde? Er uansett alltid værre å være jente der og drite seg ut - det er jo liksom forventet av gutter å drite seg ut... slenge med tissen rundt om kring og hva det kunne være. Får ikke dårligere jobb fordiom virker det som...[8|]

En av grunnene at jeg ikke ser på det programmet, alt for mange idioter ;)

Veit du kem han e?

Hahahahah! Såpppasss!!! Da skjønner jeg at du uroer deg litt[8D] men han virker ganske jordnær og segselv ut da! Tror ikke du at han klarer å holde det noenlunde? Er uansett alltid værre å være jente der og drite seg ut - det er jo liksom forventet av gutter å drite seg ut... slenge med tissen rundt om kring og hva det kunne være. Får ikke dårligere jobb fordiom virker det som...[8|]

Sånn som vi i familien kjenner han, så er han veldig jordnær og fornuftig.............. Men jeg tviler nå når han har meldt seg på dette[&:]

Veit du kem han e?

Sånn som vi i familien kjenner han, så er han veldig jordnær og fornuftig.............. Men jeg tviler nå når han har meldt seg på dette[&:]

LOL[:D][:D]

kan jeg nå si at jeg kjenner en kjendis!???? Riktignok en Minus Å langt utti det persiske alfabetet-kjendis, men what the heck??!!!! [8D]

kan jeg nå si at jeg kjenner en kjendis!???? Riktignok en Minus Å langt utti det persiske alfabetet-kjendis, men what the heck??!!!! [8D]

Tru kor mange kjendisa vi kjenn når Dunderland e ferdig??? haha

Og han der Bang (trur han har en av hovedrollan) prøvd å sjekk meg opp en gang...eg holdt på å flir meg ihjel da...lol. Trur eg spruta driken rett ut av munn min på han....

Tru kor mange kjendisa vi kjenn når Dunderland e ferdig??? haha

Og han der Bang (trur han har en av hovedrollan) prøvd å sjekk meg opp en gang...eg holdt på å flir meg ihjel da...lol. Trur eg spruta driken rett ut av munn min på han....

HAHAHAHHAHA!!!! Eg va jo bestis i mange år tell lillebrorn tell han Finn-Erik! [:D][:D]

Back
Topp