Skjema er gøy :)

Merker jeg gruer meg litt til imorgen for å se hvoran hun er på skjemaet, etter hva jeg kan skjønne er hun der hun skal være i forhold til når vi reiste til egypt, men håper da at hs ikke vil begynne å klage på det da hun er veldig lita
 
Min lille Tarzan er ganske nøyaktig på gjennomsnitt...eller var:p
Skal på helsestasjon på mandag, så jeg er fryktelig spent...;)
 
Ei på barselgruppa er bare 6,8 kg og hun er passert 10 mnd. Kort også da, men energisk som få. Krabber rundt og reiser seg overalt og er glad og fornøyd, så de har sluttet å være bekymret for henne. Hun er rett og slett bare liten, på samme måte som moren og mormoren var det før henne.
 
ser snuppa ligger i nedre del. men det har hun gjort siden hun var født. viktigste er at de følger en jevn kurve, øvre eller nedre betyr ikke så altfor mye;) spesielt vekt i forhold til lengde som er viktig.
 
Seriøst?! Værre en min jo :p
Helt seriøst :/ Jeg visste ikke helt om jeg sku le el hva jeg altså :/ Hun er litt spesiell altså men samtid egentlig noe av det bedre jeg har hatt av Helsesøstre gjennom tidene med barn ;)
 
Mi ligger nederst på alle kurver. Lita mus jeg har, men det var ho når ho ble født også. Hvis jeg ikke husker helt feil, var ho vel en av de minste babyene ved fødsel. Skal på hs etterpå.
 
Mi ligger nederst på alle kurver. Lita mus jeg har, men det var ho når ho ble født også. Hvis jeg ikke husker helt feil, var ho vel en av de minste babyene ved fødsel. Skal på hs etterpå.

Hvor lita var hun? Gutten min var også liten! Veide bare 2680g og var 44cm ved fødsel. Han kom 15 dager før termin!
 
Jeg har en app på mobilen hvor man legger inn lengde, vekt og hodemål :) Den følger to skjemaer og ser likt ut som det skjemaet hos hs. Appen heter baby care ;)
Sånn her ser de forskjellige skjemaene ut, og som dere ser er det snart 3 mnd siden vi var på kontroll sist ;)

1365754847154.jpg

1365754867192.jpg

1365754894240.jpg
 
Min gutt ligger litt under gjennomsnittet :)

Sendt fra min Samsung
 
Hvor lita var hun? Gutten min var også liten! Veide bare 2680g og var 44cm ved fødsel. Han kom 15 dager før termin!


Ho var 2610g og 47cm. Tror egentlig ho var kortere for de minste klærne i 44cm var litt for store. Kom 12 dager før termin. Hadde ikke vokst på 1mnd.
 
Dette er kurvene hennes
1365761260511.jpg1365761268273.jpg1365761276442.jpg
 
Ifølge den ligger lille frøken på den øverste kurven på lengde hele veien. Det gjør ho ikke på den på helsestasjonen, der ligger ho bare på den nest øverste
 
Jeg får opp sånn varsel hele tiden hvor det står no reminder working, hvordan får jeg vekk den? Jeg trenger ikke reminder på noe
 
Ifølge den ligger lille frøken på den øverste kurven på lengde hele veien. Det gjør ho ikke på den på helsestasjonen, der ligger ho bare på den nest øverste
Er to forskjellige skjemaer på den her, en fra Who og en som er amerikansk tror jeg;) Jeg bruker den fra WHO, og da blir ihvertfall kurven min lik hs sin :)
 
Back
Topp