Skjema er gøy :)

Jeg får opp sånn varsel hele tiden hvor det står no reminder working, hvordan får jeg vekk den? Jeg trenger ikke reminder på noe
På min så holdte jeg inne over vsrsel, inn på program info så valgte jeg vekk vis varsler
 
På min så holdte jeg inne over vsrsel, inn på program info så valgte jeg vekk vis varsler
Fant det inne på selve programmet. Var et hukk for show icon in status bar
 
Finner rett og slett ikke samme app som dere, skjønner ikke hvorfor, men fant en nesten lik!

ImageUploadedByTapatalk1365775997.469727.jpgImageUploadedByTapatalk1365776009.120933.jpgImageUploadedByTapatalk1365776021.130486.jpg

Ligger høyt på alle. Men på den med vekt vs høyde er vi midt på :)
 
Ho var 2610g og 47cm. Tror egentlig ho var kortere for de minste klærne i 44cm var litt for store. Kom 12 dager før termin. Hadde ikke vokst på 1mnd.
Var litt tyngre enn snuppa her da.
Men hvordan er hun nå? Fikk litt sjokk med at amina kun er 7920 gram og 71,5 cm idag
 
Var litt tyngre enn snuppa her da.
Men hvordan er hun nå? Fikk litt sjokk med at amina kun er 7920 gram og 71,5 cm idag

Var på hs i dag, og var 7990gram og ca 68. Fikk ikke målt skikkelig for ho hyla og vrei seg unna. Gått opp ca 300 g på 3mnd nå. Ho er akkurat som storesøster. Ho var også liten og lett som baby, men lang og tynn nå.
 
Var på hs i dag, og var 7990gram og ca 68. Fikk ikke målt skikkelig for ho hyla og vrei seg unna. Gått opp ca 300 g på 3mnd nå. Ho er akkurat som storesøster. Ho var også liten og lett som baby, men lang og tynn nå.
Da er det virkelig ikke stor forskjell mellom våres 2 da :)
 
Da er det virkelig ikke stor forskjell mellom våres 2 da :)

Er ikke det nei:) Ut fra erfaringene med storesøster, så skjønte jeg med en gang ho blei født at ho ville ligge på de nederste kurvene hele veien. Men ho tar det igjen med å være tidlig ute motorisk.
 
Back
Topp