Skjelving og uvel

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
Idag på jobb begynte eg plutselig å skjelva i heile kroppen, følte ei byga av uvelhet men ikkje direkte kvalm heller, blodtrykket var normalt og hadde spist for ca 15 min før, så trur ikkje da er blodsukkeret heller. Syns da var skikkelig ubehagelig, men gjekk sakte over etter ca 20 min. Andre som har opplevd da samma? Har vert lenge siden eg hat slitt med plaga som kvalme og lavt blodsukker

Blodtrykket var kansje ikkje normalt, fant nett ut da var bare pulsen som blei målt og ikkje blodtrykket :p

Jeg får sånt når jeg er veldig sliten, har lavt blodsukker, blodtrykksfall og er dehydrert.
Gjerne alt på en gang!

Spørr lege/jm om du er usikker, det kan være noe annet som kan være galt.

Det høres veldig ut som blodtrykksfall, men du burde nok passe på at du får en glukosetest hos legen i tilfelle det er svangerskapsdiabetes.

10.04.14 tre skal bli fire <3

Håper ikkje da er sv. diabetes :/ Var hos jordmor sist veka så sånt hadde vell dukka opp på urinprøven? Er nok sikkert ein filleting som at eg har smakt lettbrus eller kaffi, satse på da ikkje skjer igjen :)

Det hørtes ut som 'føling'. Svangerskapsdiabetes gir ikke utslag på tisseprøven.

Det er vell rundt uke 20 at man begynner å få symptomer.
Ikke meningen og skremme deg, men en ekstra tur til legen vil ikke skade og siden det er gratis nå taper du ikke på det :)

Back
Topp