Skjelvende hake??

Hønemor <3

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Snuppa mi på 5 uker skjelver ofte sånn at haken rister. På sykehuset sa jordmødrene at dette var helt normalt, men "alle" som ser det reagerer på det og spør hva som gjør at hun skjelver sånn med haken. Noen andre som har barn som gjør dette? Hamun har gjort det helt fra han var nyfødt.

Snuppa mi på 5 uker skjelver ofte sånn at haken rister. På sykehuset sa jordmødrene at dette var helt normalt, men "alle" som ser det reagerer på det og spør hva som gjør at hun skjelver sånn med haken. Noen andre som har barn som gjør dette? Hamun har gjort det helt fra han var nyfødt.
Min gutt skjelver på haken når han gråter og er sulten, eller, mer som skjelving på underleppa. Når han var helt fersk forklarte barnelegen det med at det mest sannsynligvis bare var poden sitt blodsukker som var på vei nedover og at jeg burde gjøre klar puppen til måltid :p andre forklaringer er umodent nervesystem.
Og helt normalt

Tusen takk for svar! <3

Jeg trodde første det hadde en sammenheng med at hun frøs. Men har merket at skjer ved mange andre anledninger også!
Så det er utrolig deilig å høre at det er normalt.

Min skjelver også på underleppa. Mener å ha hørt at det er en type refleks..

Skjer her også av og til uten at jeg har sett noen sammenheng med hverken kulde eller sult.

Back
Topp