Skjeleoperasjon

x1xynnor

Flørter med forumet
Har en gutt som skal opererest for skjeling imorgen. Er det noen her som har erfaring med dette? Vet dere hvordan forløpet er? Hvor lang tid er de i narkose og hvordan er det når de våkner? Kan en være hos de? Hvor lenge blir de på sykehuset,hører det bare er snakk om timer? Hvordan er det etterpå med aktivitet ol? Bruker de lapp etterpå? Mange spørsmål her ja,håper noen kan fortelle en uvitende og litt urolig mor som ikke liker narkose;(Skal bli godt når det er over...
Veldig takknemlig for alle svar

sykehuset er pliktig til å informere deg om dette,har dere ikke hatt en forsamtale?[8|]

Har hatt det ja,men følte jeg ble lite klok på dette og synes det er ber å høre fra noen som har vært gjennom d;)

Jenta vår har blitt operert for det. Det gikk kjempe greit. Hun var borte fra oss ca 1time.
De setter lapp over det ene øyet så de ikke skal få dobbelsyn når de våkner. Hun ble veldig redd selv når hun våknet for hun trodde hun hadde blitt blind. De er veldig såre på øynene når det gjelder lys ol så vi hadde det mørkt på rommet den første tiden og brukte solbriller når hun var i sterkere lys. Vi måtte være der 1 natt, var vanlig der i hvertfall. Hun synes også det var deilig når vi vasket forsiktig med kaldt vann over øynene, virket som det kjøler det godt ned.
Kommer ikke på mere i farten, men send gjerne en pm hvis du lurer på noe mere.

Lykke til i morgen

Jeg ble operert for skjeling når jeg var 8 år.. Jeg husker at mamma fikk være der til jeg sovnet, men så måtte ho ut.. Jeg vet ikke hvor lang tid det tok før jeg var ferdig heller, men jeg lå vel 2 dager på sykehus... Det tok meg 1 døgn klare å åpne øya mine, det gjorde vondt me lys... men hadde ikkenoen lapper på nei.

Men dette er mange år siden da.

Ikke så mye hjelp i meg men....

Back
Topp