Skjeiv mage

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Hahaha, jeg lå å sov med pølseputa og dyna på kryss å tvers. Lå på høyre sia.
Da jeg våknet var det en stor skjeiv klump. På venstre sia. Tok fram stettoskopet. Og dær var det hjertelyd.

Knøttet har for det meste holdt seg på høyresia. Men nå i dag er det venstre/midten.

Holdt på å le meg ihjel.

Noe så merkelig. Morsomt da. :)

Ha en fin dag jenter.

Venter på årets Julegave<3

Her skjer akuratt det samme, han er stort sett på høyresida. Men av og til ligger jeg sikkert slik at den blir liggende på andre siden. Sikkert det som har skjedd hos deg. :D Rett og slett ganske stilig og morsomt synes jeg! :D

Ja var morsomt. Måtte snappe mannen min. Den var så tydelig stor på ene sia. XD

Er så herlig. Her sitter mi for det meste på rompa og herjer med beuna nede i bekkenet.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Er så herlig. Her sitter mi for det meste på rompa og herjer med beuna nede i bekkenet.

Har så lyst å kunne vite mer slik jeg også, men vet jo ikke hva som er opp eller ned. :o Noen tips eller forklaring hvordan jeg kan kjenne mer detaljert stilling på babyen?

Hehe :) hvordan merker du stillingen?

Jeg merker jo hvor sparkene er og finner noen gang hjertelyd å skjønner sånn ca stillimg. Hvor langt er du på vei?

Hehe :) hvordan merker du stillingen?

Jeg merker jo hvor sparkene er og finner noen gang hjertelyd å skjønner sånn ca stillimg. Hvor langt er du på vei?

Hun har mye såte i i den stillingen på ul. Så jeg kjenner igjen sparkene på når hun sitter sånn, men ellers er jeg veldig usikker når hun endrer leie, men satser på at det kan bli lettere etterhvert som hun blir større.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Du har en rund klump og en avlang klump, vanskelig å forklare. Men kjenner hvor hodet er i forhold til kroppen på den måten, hodet er jo rundt, mens kroppen er avlang. Kjenner godt hvor barnet ligger med hvilken ende, vanskeligere er det dersom ryggen er vendt oppover og man ikke klarer å kjenne hodet :p

Du har en rund klump og en avlang klump, vanskelig å forklare. Men kjenner hvor hodet er i forhold til kroppen på den måten, hodet er jo rundt, mens kroppen er avlang. Kjenner godt hvor barnet ligger med hvilken ende, vanskeligere er det dersom ryggen er vendt oppover og man ikke klarer å kjenne hodet :p
Føler magefettet gjør det vanskelig å kjenne konturer. :p hehe

Skjer hele tiden her :D Har en venstre side baby :)

Back
Topp