Skjeggvekst

Liker ikke skjegg jeg, utrolig ubehagelig å gi en kos, utslett av å gi en kyss og ungene mine får utslett av å kose sin pappa. Nei frem med høvel og skum! :)

3dagers, uten tvil. Samboeren pleide av og til å barbere med høvel når vi ble kjent, men etter at vi ble sammen har han ikke fått lov å gjøre det :rolleyes:

Jeg liker.. trimmet - men ikke hele skjegget. Altså.. Litt skjegg og bart, men shava ellers i trynet..

Nybarbert <3 Elsker å kose og nusse på han når han er nybarbert :)

Han har det man kaller bukkeskjegg med bart ( altså rundt munnen) og barberer seg sjeldent. Men han blir skilt hvis han prøver å ta det. Hehe. Har sett bilde av han uten skjegg og tenker på det hver gang jeg trenger noe å le av. Hehe.

Barbert! Før var han flink for hadde en jobb som krevde det, men i norden har vi ikke like strenge regler så nå går det lenge mellom hver gang :-( han har også maskin som egentlig var til å klippe håret men blir mest brukt til å ordne skjegget uheldigvis! Liker virkelig ikke skjegg på mannen min altså :-P

Sånn ca 5-7 dagers er best. Han ser så altfor ung ut når han er nybarbert :p

Barbert! Før var han flink for hadde en jobb som krevde det, men i norden har vi ikke like strenge regler så nå går det lenge mellom hver gang :-( han har også maskin som egentlig var til å klippe håret men blir mest brukt til å ordne skjegget uheldigvis! Liker virkelig ikke skjegg på mannen min altså :-P
Han som er så kjekk med skjegg ;-)

Nybabert:-). Men gubben har ofte 3-5 dagers skjegg også. Blir det mye så stikker det utrolig mye og da får han beskjed om å ha det skal han ha kyss:-P.

Foretrekker nybarbert - men han kler 3-7 dagers også; så lenge det ikke stikker er det greit

Liker han best med skjegg ;) ser FOR ren ut uten :p

Back
Topp