Skjeggkre

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen her som har vært plaget med det? Ikke sølvkre altså, men skjeggkre... har vist kjøpt oss hus fult av dette ekle dyret :(

Vet (heldigvis) ikke hva det er, men kjøpt et hus fullt av det? Det må jo selger ha visst?

Er det skadedyr-firma som trengs?

Vet (heldigvis) ikke hva det er, men kjøpt et hus fullt av det? Det må jo selger ha visst?

Er det skadedyr-firma som trengs?
Har inne noen som har satt ut (Noen elendige) feller... og vi har kontaktet HELP. Så håper ting går vår vei... Ikke noe gøy :(

Nå må jeg si at jeg har ærligtalt aldri hørt om skjeggkre, men sølvkre er ekle i seg selv så dette høres ikke noe behagelig ut.
Håper dette fikser seg.

Det er vist forferdelig vanskelig å bli kvitt har jeg hørt. Men støvsuge ofte og nøye. Inni kroker osv. Og legge ut sånn papir med klister på utsatte plasser. Ellers om det er veldig sjenerende ville jeg kontakta skadedyr kontroll for hjelp.

Noen her som har vært plaget med det? Ikke sølvkre altså, men skjeggkre... har vist kjøpt oss hus fult av dette ekle dyret :(

Vi har hatt noen tilfeller i blokka der vi bor. Vi har fått utlevert en sprøyte med gift som skal brukes rundt dører og vinduer.

Back
Topp