Skjedebetennelse?

Har hatt en del magesmerter, grønnlig utflod med til tider blod også ! Og det lukter ekkelt !
Merker når jeg vasker meg, så klør det! Ikke ellers ! Hadde tenkt på legetime men avventet da jeg trodde det kom seg!
Samtidig gruer jeg for å bestille time!
Ikke fan av underlivssjekk +at mini kan ik ha barnevakt ennå! Han er så avhengig av meg ennå....
Men kan man risikere å bli steril?

Hvis betennelsen sprer seg til egglederne kan du i verste fall bli steril, ja. Men selv om det ikke skulle gå så langt kan en underlivsbetennelse gjøre deg veldig syk! Nei, kom deg til lege, det er ikke noe problem å ha med baby.

Hvis betennelsen sprer seg til egglederne kan du i verste fall bli steril, ja. Men selv om det ikke skulle gå så langt kan en underlivsbetennelse gjøre deg veldig syk! Nei, kom deg til lege, det er ikke noe problem å ha med baby.

Jeg bør vel gjøre det [emoji15]men vil tro d vil merkes om jeg blir veldig syk!
Uff ja...hater å sjekke meg der nede, men må man så må man

Jeg bør vel gjøre det [emoji15]men vil tro d vil merkes om jeg blir veldig syk!
Uff ja...hater å sjekke meg der nede, men må man så må man
Ja, det merkes, men da har det jo gått for langt allerede. Hva med babyen da, hvis du blir syk?Skjønner at du misliker underlivsundersøkelser, men det er 15 minutter med ubehag for å få ordnet opp i noe som gir langt mer ubehag og potensielt kan vare i ukesvis. Masse lykke til!

Ja, det merkes, men da har det jo gått for langt allerede. Hva med babyen da, hvis du blir syk?Skjønner at du misliker underlivsundersøkelser, men det er 15 minutter med ubehag for å få ordnet opp i noe som gir langt mer ubehag og potensielt kan vare i ukesvis. Masse lykke til!

Ja! Jeg må sjekke det! Men kan det gå utover babyen da?:/

Back
Topp