Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tassen er fem Mnd. Han har plutselig blitt sååååå sutrete. Vil ingenting. Særlig kvelden og natta. Plutselig så mye sutring på natta. Han som har vært så flink å sove.. Pluss fremmedfrykt. Alle er skumle. Det er ok det. Men den sutringen...
Da må det være noe. Siden alle har det liktVi er i ferd med å få ting på plass igjen etter en vanskelig periode...ikke gøy! Du beskriver det nøyaktig sånn som vi har opplevd det også...
Det er sååååååå godt at man ikke er alene. Kjenner jeg blir gal. Eneste som er bra nok er vogna. Og den må være i bevegelse. Har med Simon på do! Slå den a! I dag gråt jeg til samboer at jeg ikke orker mer. Men akkurat i det jeg skal kaste inn håndkle kjenner jeg at jeg klarer litt til. Vi er veldig isolert. Bor uti skogen. Det har vært mye snø. Da er jeg stuck inneSamme her... ventet egentlig på at noen skulle lage denne tråden, for lurte litt på om det var bare oss, eller om det var en sånn 5-mnd greie. Han har aldri sovet gjennom natten men nå i det siste har det vært ekstra ille...