Skjedde!!!

missP85

Betatt av forumet
Tassen er fem Mnd. Han har plutselig blitt sååååå sutrete. Vil ingenting. Særlig kvelden og natta. Plutselig så mye sutring på natta. Han som har vært så flink å sove.. Pluss fremmedfrykt. Alle er skumle. Det er ok det. Men den sutringen...

Tassen er fem Mnd. Han har plutselig blitt sååååå sutrete. Vil ingenting. Særlig kvelden og natta. Plutselig så mye sutring på natta. Han som har vært så flink å sove.. Pluss fremmedfrykt. Alle er skumle. Det er ok det. Men den sutringen...

Det er et ganske langt utviklingsstadium (ifølge wonder weeks) rundt 5 mnd, det kan være det. Og det går over! Her har vi hatt en lang periode med myye sutring og misnøye, og økt urolighet på natta sammen med mindre soving på dagen. Kjempekombo! Frøkna ville ingenting. Ikke leke på gulvet, ikke sitte i fanget, ikke ligge i sofa'n... Hun blir 6 mnd til uka, og det har begynt å roe seg litt - foruten mye oppvåking/urolighet om natta. Tror hun drømmer endel.

Har det akkurat sånn! Tror stadig han brygger på noe. Han sover korte lurer på dagen, så i dag var han helt hysterisk. Han hylte i frustrasjon. Da er han ikke syk... Bare i den fasen. Lest om den. Visste bare ikke den var så heavy..

Sover lite på dagen her og for tiden, 3 x 0,5-1 time - mest 0,5 dupper.. Men veldig blid frøken allikevel altså :)
Har ikke merket sånn supermye til det spranget her. Eneste er at hun har blitt skeptisk til folk hun ikke ser så ofte.

Har vært ganske intenst her også, men begynner heldigvis å bedre seg igjen (knotten bli 6 måneder om ca en uke). Er nok spranget tenker jeg!

Her merker vi mest at hun sover mye kortere lurer på dagen. Hun er ellers blid som ei sol og sover greit om natta. Det er slitsomt med disse utviklingssprangene, men det betyr jo fremgang!

Her har de siste kveldene/nettene vært urolige! Mye skrik og klaging når han skal legge seg, og våkner oftere på natta og gråter i tillegg!! Han har nettop vært syk, så trodde kanskje det var det! Men begynner å tro litt på de utviklingstrinnene!

Akkurat sånn er det her også! Sutter for ingenting. Trodde først han brygga på noe, helt til jeg leste utviklingstrinnet, hvor alt stemte. Nevnte til helsesøster, men hun lo bare når jeg sa jeg hadde lest det på en app på mobilen. Så hun mente tydeligvis ikke det var et trinn(hun er veldig gammeldags og følger boka til punkt og prikke).

Håper det begynner å roe seg snart, da jeg kjenner jeg blir litt smågal av den sutringa, og lite søvn.

Mi er ganske sutrete om dagen også. Hun er også fem måneder (i går). Sliter med søvnen hele dagen. Sover en times tid/halvannen i løpet av 08-20.30-21..
Tror det er et stort sprang nå med mange nye oppdagelser.
Veldig skeptisk til nye mennesker hun ikke ser så ofte.

Her føler jeg det har vart en evighet (5,5 mnd her).. Sutring døgnet rundt og oppvåkninger omtrent hver eneste time. det er revolusjonerende dersom hun sover mer enn to timer uansett når på døgnet. PUH!!! merker tålmodigheten er i en tynn strikk hele tiden :O

Er hvertfall ikke alene. Lillemann sover korte lurer. Han er super sutrete. Fant ut at jeg må ut å gå slik at han sover lengre. Han har vært o bedre humør på dagen enn tidligere. Men så kom kvelden. Back to basic. Han sov i 1 1/2 time.. Våken i 40 min så skulle han sove igjen? Han har lagt sin elsk på vogna så han sover i den på dagen... Så nå sitter jeg her å bysser vogna mens jeg prøver å få i meg en bedre middag

Samme her!!! Spesielt hvis hun er trøtt! Da er ingenting bra nok :p ellers blid som en sol

Vi er i ferd med å få ting på plass igjen etter en vanskelig periode...ikke gøy!:sour: Du beskriver det nøyaktig sånn som vi har opplevd det også...

Akkurat det samme her, masse skrik og skrål! Får helt vondt av henne, hun sliter tydeligvis masse med noe. Kun mamma og pappa som er gode nok (og da helst meg), og helt hysterisk gråt på ettermiddagen. Får så vondt av henne.

Samme her... ventet egentlig på at noen skulle lage denne tråden, for lurte litt på om det var bare oss, eller om det var en sånn 5-mnd greie. Han har aldri sovet gjennom natten men nå i det siste har det vært ekstra ille...

Samme her... ventet egentlig på at noen skulle lage denne tråden, for lurte litt på om det var bare oss, eller om det var en sånn 5-mnd greie. Han har aldri sovet gjennom natten men nå i det siste har det vært ekstra ille...
Det er sååååååå godt at man ikke er alene. Kjenner jeg blir gal. Eneste som er bra nok er vogna. Og den må være i bevegelse. Har med Simon på do! Slå den a! I dag gråt jeg til samboer at jeg ikke orker mer. Men akkurat i det jeg skal kaste inn håndkle kjenner jeg at jeg klarer litt til. Vi er veldig isolert. Bor uti skogen. Det har vært mye snø. Da er jeg stuck inne

Back
Topp