Skjebnen?

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
Da var dagen for "begravelsen"... Det vil si at jeg, mannen min og dattera vår skal sette ned urnen, legge på en stein med datoen, tenne et lys og legge på en liten blomst
Men før vi drar tar jeg en liten test og gjett om den var positiv!
Merker det er blandede følelser.... Men om dette går bra er det jo en flott slags skjebne! Avslutter et kapittel og begynner et annet.....
 
4ad1a66db03a7b6649126abe4f993d4f
38284e20be67db68d7b921d56916918e
 
Gratulerer med ny graviditet, også sender jeg deg en stor klem for denne tunge dagen <3
 
Gratulerer så mye med ny graviditet. Måtte spiren sitte hele veien, og dere sitte igjen med et friskt og fint barn <3
 
Tusen takk alle sammen! Er veldig spent! Vært hos spesialist og fått albyl e for at det ikke ska bli infarkter i morkaka.. Har blødd på morran i 2 dager men ikke i dag. By time 16 des, så da er jeg spent på om det er noe der og om vi får se et lite hjerte! Uansett så har dette fått meg til å fokusere mer fremover i stedet for hvor jeg egentlig skulle være!
 
Kjenner det blir lite søvn i natt!!! Krysser virkelig fingra for at jeg får se et bankende hjerte!! Har prøvd å ikke tenke på det og være litt likegyldig... Men følelser kan man ikke gjemme!
Selvfølgelig er samboern bortreist så må gå alene... Kjenner det er litt sårt!! Men men.. Går det så går det...og går det ikke så får man ikke gjort No likevel....! Blir hvertfall godt å få vite!!!
 
6 uker bare.. Så blir noen nervepirrende mndr! Men kjenner jeg nesten gleder meg mer nå enn sist..
 
Ser den. Å gå gravid etter å ha mistet er en stor påkjennelse. Lykke til med svangerskapet, håper formen vil være fin og plagene få :)
 
Jeg heier på deg!
Gratulerer med spiren, og lykke til.
 
Back
Topp