Skjønningene

MeMyself

Forumet er livet
❤️Mailykke 2022❤️
Hvordan går det med N og språket nå egentlig..?

Her har barnehagen kontaktet ppt-tjenesten, siden M henger såpass etter de andre på hennes alder.. Greit å ta tak i det tidligst mulig.. [:)] Men tar nok noen mnd før de kommer i b.hagen da!

ORIGINAL: MeMyself

Hvordan går det med N og språket nå egentlig..?

Her har barnehagen kontaktet ppt-tjenesten, siden M henger såpass etter de andre på hennes alder.. Greit å ta tak i det tidligst mulig.. [:)] Men tar nok noen mnd før de kommer i b.hagen da!

Samme som her, venter på å få komme inn til sykehuset vi ble henvist videre fra PPT da de ikke kunne gjøre noe :) Syns de stresser alt for mye med hele greiene!

Henger veldig etter språkmessig her og,skal på ekstra kontroll hos hs nå i mai[:)]
Men bhg syns ikkje det er noe grunn til bekymring enda[8|] Dei mener hs stresser altfor mye med det.

Julie Marie var og på ekstrakontroll pga språket,og nå snakker hun perfekt[:)]

Vi var litt føre var her. For Da jeg var litta hadde jeg meget stramt tungebånd og begynte ikke å snakke ordentlig før de klippet det da jeg var 3 år!
Samme fant jeg ut på isabell bare 6 uker gammel pga. ammingen.
Kanskje det kan være grunnen?? Bare ett tips dere kan sjekke selv! Be de stikke tungen ut av munnen og se om det er vanskelig.[:)]
Håper dere får hjelp så dere slipper å gå å bekymre dere!

Bra å høre det er fine fremskritt [:)][:)]

Endelig har mi og kommet seg, men som sagt her går det jo i 2 språk så da er det som regel sånn.. Men kjempe deilig at man kan til en viss grad snakke sammen, si hvem hun har lekt med i barnehagen og hva de har gjort [:)]

ORIGINAL: *skjønningene*

ORIGINAL: KathMor

Bra å høre det er fine fremskritt [:)][:)]

Endelig har mi og kommet seg, men som sagt her går det jo i 2 språk så da er det som regel sånn.. Men kjempe deilig at man kan til en viss grad snakke sammen, si hvem hun har lekt med i barnehagen og hva de har gjort [:)]

Det jgør ikek min [&o]

Det gjør ikke Malene heller.. Men så lenge jeg merker enn viss fremgang, så stresser jeg ikke.. [:)] Men siden b.hagen nevnte PPT, så tenkte jeg "hvorfor ikke?".. Er jo greit å få innspill fra noen som har peiling.. [:)]

jeg var veldig bekymra for T, men HS var ikke, mente at han kunne mange ord og d kom til å komme...

og plutselig kom d, løsna skikkelig. Er jo seff begrensa hva vi prater om, men kan ha en samtale nå.

ORIGINAL: chrichri

jeg var veldig bekymra for T, men HS var ikke, mente at han kunne mange ord og d kom til å komme...

og plutselig kom d, løsna skikkelig. Er jo seff begrensa hva vi prater om, men kan ha en samtale nå.

Samma her (med litt gjetting blir det hvertfall en samtale [;)])

Back
Topp