skjønner ingenting

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Idag så trossa jeg meg selv å gikk på vekta.......har grudd meg til dette lenge... men jeg har gått ned men jeg skulle egentlig ha gått opp 2,3 kg i følge en liste her [&:] Det høres jo rart ut. Har jo spist litt utsunt også.......skjønner ingen ting hvordan er det med dere jenter?

det er heilt normalt at ein både går opp og ned i svangerskapet. Det er ikkje alle som legger på seg så mykje som tabellen seier at ein skal gjere.. 

Veide meg idag jeg også! 72 kg sto det der, og jeg vil helst ikke veie mer enn 68! Så dette var jo en knallstart[;)] Blir jo ikke mindre med tiden heller.... Men den lista som sto der, skal du ikke tenke så på, den stemmer nok ikke på hver enkelt, er bare et gjennomsnitt! [:D]

Den tabellen syntes jeg virket rar, man skulle ha lagt på seg noen kilo mens lille "babyen" i magen er noen få milimeter! [8|]

Men men, er som de andre sier; variabelt hvor mye man legger på seg! [;)]

Ikke uvanlig å gå ned litt i starten av svangerskapet. Kiloene kommer etterhvert som babyen vokser og det blir mer fostervann og slikt. Bare vent! [:)]

Bare sniiike litt [:)]
Æ e 21++ å æ har gått opp... heele 3 kg på de her 21 ++ uken [;)]
D e så forskjellig fra person til person kor masse man går opp [:D]
Trur ikke dåkker skal bekymre dåkker så masse [:)]
Masse lykke til videre å kos dåkker i svangerskapet [:)]

tørr ikke å gå oppå jeg.var 69kg før jul men nå er det noen kg mere [:(][&:][:@][:'(]

Back
Topp