skjønner ingenting

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
Har så mye smerter i underlivet[&o] under sex, kommer en ilende smerte størtt og stadig, får slike hold smerter og en pulserende smerte som går nedi "blomsten" Skjønner ikke hva som gjør dette[>:] Sliter og med utflod og menssmerter hele syklusen, men en ting jeg vet er at jeg IKKE er gravid. Pga jeg er sterilisert og liten sannsynlighet for no der... Var hos privat gyn i februar, men han sa alt så normalt ut.[8|] Kan ikke fatte det jeg pga er ikke normalt med slike vondter der nede..[&o]

Tror jeg ville sjekket igjen, kanskje få en "second opinion". Høres ikke normalt ut [8|] Og det er lenge siden februar.

ORIGINAL: JuliSol

Tror jeg ville sjekket igjen, kanskje få en "second opinion". Høres ikke normalt ut [8|] Og det er lenge siden februar.

ja,vil få det sjekket igjen, men har en latterlig lege som ikke tar noe seriøst[:@] Hun trodde meg ikke en gang da jeg var gravid sist og gikke med blødninger og sa noe var galt.. Naida, du er gravid du var svaret hun ga[8|] i ca uke 8 fikk jeg komt meg inn til jordmor som sendte meg rett på ul og to dager etter lå jeg på operasjonsbordet pga exu.. Rett før den spakk[:o] 

Huff, det hørtes ikke noe godt ut [&o]
Er det mulig å kontakte gynokolog selv da? Eller så hadde jeg evt byttet lege og bedt den nye legen om gyn time. Kjære deg, må jo finne ut av det [&o]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Huff, det hørtes ikke noe godt ut [&o]
Er det mulig å kontakte gynokolog selv da? Eller så hadde jeg evt byttet lege og bedt den nye legen om gyn time. Kjære deg, må jo finne ut av det [&o]

må ha henvisning til nesten alle gynekologer her jo..[>:] Men vurderer den hausken igjen asså..

sikker på at ikke mannen bunner deg da.. før jeg fikk barn og sambo gjorde det ble det veldig vondt, takla det ikke for var så følsom sån set

ORIGINAL: Puseline

sikker på at ikke mannen bunner deg da.. før jeg fikk barn og sambo gjorde det ble det veldig vondt, takla det ikke for var så følsom sån set

er ikke bare under akten, er vondt når som helst, også når jeg har sex[&o]

Back
Topp