Skjønner ingenting...

Timpie86

Blir kjent med forumet
Jeg skal i dag være 9+2.
Var på tul nå, og der kunne de måle kun til 5-6 uker. Det var to plommesekker, men kunne bare se ett hjerte. Men alt var så lite enda at de sa det kunne være en til siden de lå tett i tett. Men det jeg ikke forstår er at det er over 5 uker siden jeg testet positivt, og vi vet hvilke datoer vi hadde sex på. Så 5-6 uker passer ikke med noe av dette.

Eneste teorien jeg har på dette er at hele prosessen må ha gått i dvale en stund?! Men er det mulig da? Så lenge?

Noen som har opplevd lignende?

Redd for at dette ikke kommer til å gå bra!
 
Hei.
Så kjekt med ul, selv som din gjerne førte til flere spørsmål enn svar. Gratulerer med å ha sett bankende hjerte!

Så til spørsmålet ditt. Vet at egg kan gå i dvale, men usikker på hvor lenge. Har hørt om dvaleegg, men husker ikke hvor lenge etter de lå i antall uker.
 
Hei.
Så kjekt med ul, selv som din gjerne førte til flere spørsmål enn svar. Gratulerer med å ha sett bankende hjerte!

Så til spørsmålet ditt. Vet at egg kan gå i dvale, men usikker på hvor lenge. Har hørt om dvaleegg, men husker ikke hvor lenge etter de lå i antall uker.

Har prøvd å google litt, og ser flere har opplevd noe av det samme. Får bare krysse fingrene for at det går bra. [emoji4]
 
Back
Topp