Skjønner ingenting..

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Testa positiv mandag, tok en digital tirsdag som viste 1-2..merka onsdag morgen at jeg hadde litt rosa/rød utflod så tok en ny digital i dag som viste 2-3? Trodde hcg sank med en gang jeg, for man har jo allerede mista når kroppen begynner å "ordne opp igjen" ?? Trodde i allefall ikke den fortsatte å stige..

Men hvis det bare er litt rosa utflod så har man vel ikke mistet av den grunn? Er ikke sa ganske smertefullt og det kommer mye blod?

Hvis den fortsetter å stige er du fortsatt gravid

Litt rosa/rød utflod betyr ikke nødvendigvis at du har mistet. Etter det jeg har forstått er det gjerne mye blod kombinert med smerter som er kjennetegnene på SA.

Jeg merket også litt blod i starten, men hcgnivået mitt har steget normalt etter det, altså er jeg fremdeles gravid og alt virker normalt :)

Rosa utflod er ikke "har allerede mistet" i alle fall. Det kan bli mer etterhvert. Men fullført sa er full mens med.blod og smerter.

Men hvis det bare er litt rosa utflod så har man vel ikke mistet av den grunn? Er ikke sa ganske smertefullt og det kommer mye blod?

Ja var det jeg begynte å lure på.. Har litt svake stikkinger i rygg å mage men..
ImageUploadedByBV Forum1432812822.811445.jpg
Den øverste tatt i går å den nederste i dag tidlig..

Litt rosa/rød utflod betyr ikke nødvendigvis at du har mistet. Etter det jeg har forstått er det gjerne mye blod kombinert med smerter som er kjennetegnene på SA.

Jeg merket også litt blod i starten, men hcgnivået mitt har steget normalt etter det, altså er jeg fremdeles gravid og alt virker normalt :)
Nei men er slik jeg har mistet med de 3 andre men da har det tatt seg opp rimelig fort egentlig.. Med de to fødte blødde jeg ingenting så blir litt nervøs :p

Ville tatt ein tur til legen og målt HCG. Litt rosa utflod betyr ikkje at håpet e ute :)
E dessuten tydelig stigning i hcg på testane dine :)

Ville tatt ein tur til legen og målt HCG. Litt rosa utflod betyr ikkje at håpet e ute :)
E dessuten tydelig stigning i hcg på testane dine :)

Får håpe på det:) var ikke planglagt i det hele tatt men når det har sunket inn så gleder man seg likevell :)
Var ikke du også på oktober 14?

Får håpe på det:) var ikke planglagt i det hele tatt men når det har sunket inn så gleder man seg likevell :)
Var ikke du også på oktober 14?
Joda, e der eg og ;)
Heilt uplanlagt denna spiro her og, men så du seie, så blir ein jo gla når da fyst får siga inn :P

Veldig fin stigning på testene dine, så tror ikke du har noen grunn til å bekymre deg<3

Eg ville gått til legen og målt hcg om eg va deg:) Då bekrefter om hcg stiger eller synker. Eg går gjennom ein sa no, og eg hadde ingen smerter og ingen blødninger heller, einaste eg va berre slitten :/ Krysa fingrane for deg :)

Eg ville gått til legen og målt hcg om eg va deg:) Då bekrefter om hcg stiger eller synker. Eg går gjennom ein sa no, og eg hadde ingen smerter og ingen blødninger heller, einaste eg va berre slitten :/ Krysa fingrane for deg :)
Her må man vente en uke på svar, tar heller ikke prøver på fredag å jeg skal jo på ul om en stor uke så da kan jeg bare vente til det, får jo uansett ikke noe svar neste uke :)

Håper alt er bra, begynte å tenke på om p-pillene kan ha noe med blødningen å gjøre sidene testene stiger..tok siste pille søndag kveld siden jeg ikke viste jeg var gravid..har jo begynt å blø tidligere når jeg har glemt et par piller..

Back
Topp