Skjønner ingenting

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Kjenner kanten på livmora ganske langt over skambeinet...... Er kun snart 8 uker, så det skal vel egentlig ikke stemme?!

Kjente min og vell 4 cm over skambeinet. Er bare 7+0.. Men ikke mer enn 9 mnd siden jeg fødte.

Er uke 9 i dag og har kjent livmoren en ukes tid, i tillegg vises magen MYE tydeligere nå med andremann. Livmorkanten var ikke så tydelige med førstemann, så antar det kan ha noe med at man har født før å gjøre :) Sliter med å skjule graviditeten denne gangen...

Jeg kjenner den som sagt bare under skambeinet så regner ikke med den kommer opp til navlen helt enda:) jeg tenker at det er jo bare gøy å kjenne den:) tenk inni der ligger spiren vår :o

Jeg synes det er vanskelig å kjenne. Kjenner liksom bare magemusklene.. Og med en gang jeg prøver å klemme litt hardere, så strammes jo magemusklene automatisk...

Jeg har uten tvil fått en liten babybump nederst på magen. Kjenner også tydelig rett over skambeinet at det er noe der :) er i tillegg støl i området rundt :p 7+1 i dag

Blond som jeg er så må jeg spørre, hvor i alle dager kan dere kjenne noe skamben? Kjenner og kjenner men kjenner ingenting, ikke det at jeg vet helt nøyaktig hvor den er ;p

Kjenner ingen kant enda, og dette er mitt 3 svangerskap, og jeg har vært å sett et bankende hjerte, så er nok veldig individuelt når man kjenner kanten :) magen kommer tidsnok tenker jeg

Back
Topp