Skjønner ikke :-/

Klister

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
ImageUploadedByBV Forum1420464381.982789.jpg

Ifølge denne appen har jeg vært 6mnd på vei i godt over ei uke. Hvordan går det ann? Det er jo 3mnd og to uker til termin.
Og hva er svangerskapsmåned ig kalendermåned? ImageUploadedByBV Forum1420464381.982789.jpg

Trykk på "mer" nede til høyre på appen og deretter "innstillinger" og "om appen". Der står det i hvert fall om svangerskapsmåned og kalendermåned.

Sent from my iPhone using BV Forum

Husk at en sv.mnd er 4 uker. Hvis du deler på 40 er man altså gravid i 10 sv.mnd. Men hvis man bruker kalenderen så er det 9mnd:)

Og når man er i en sv.mnd så er du feks 5 fullgåtte nå og inne i din 6. mnd gravid.

Husk at en sv.mnd er 4 uker. Hvis du deler på 40 er man altså gravid i 10 sv.mnd. Men hvis man bruker kalenderen så er det 9mnd:)

Og når man er i en sv.mnd så er du feks 5 fullgåtte nå og inne i din 6. mnd gravid.

Føler meg skikkelig dum altså, for jeg skjønner ennå ikke logikken. :-)
Det er kalendermnd det er snakk om her. Om jeg nå er 6kalendermnd på vei og det likevel er 4mnd igjen til april? Da blir det 10kalendermnd også?

Det er ikke sånn sett fire måneder til april. Vi har gått én uke i januar nå, og hvis du f.eks har termin 6.april, er det tre måneder til. Ikke fire.

Føler meg skikkelig dum altså, for jeg skjønner ennå ikke logikken. :-)
Det er kalendermnd det er snakk om her. Om jeg nå er 6kalendermnd på vei og det likevel er 4mnd igjen til april? Da blir det 10kalendermnd også?

Jeg har også slike øyeblikk så ingenting å unnskylde!:)

Skjønte du forresten det etter forrige post? Hvis ikke si fra så skal jeg utdype mer:)

Back
Topp