Heila Gleder meg til å kjenne liv Novemberlykke 2015 13 Apr 2015 #2 Ligger som nummer tre under "våre bilder", Våre dagbøker" og så "skjult forum", på toppen av denne siden
Ligger som nummer tre under "våre bilder", Våre dagbøker" og så "skjult forum", på toppen av denne siden
A acinorev Betatt av forumet Novemberlykke 2015 13 Apr 2015 #3 Prøv å logg ut og inn igjen om du ikke har det på den lista
I Iza9 Guest 13 Apr 2015 #4 Hvis man ikke finner den er det mulig man må logge ut og inn. Hvertfall fra appen. Som hun over sier
N NikkiNickeløs Forumet er livet Novemberlykke 2015 13 Apr 2015 #6 Jeg får den heller ikke opp, enda jeg har logga ut og inn. Men fant en tråd derfra, så kommer inn via den
Jeg får den heller ikke opp, enda jeg har logga ut og inn. Men fant en tråd derfra, så kommer inn via den
I Iza9 Guest 13 Apr 2015 #7 Hmm hvis dere har problemer med det kan dere nok kontakte forumansvarlig, kanskje hun kan se hva som er galt
Hmm hvis dere har problemer med det kan dere nok kontakte forumansvarlig, kanskje hun kan se hva som er galt