Skjønner ikke hva galt jeg har gjort:(

Spent på hvordan det går med deg! Håper de tar til vett og setter deg øverst på lista til igangsetting i dag!!!
Niks ble ikke sånn, dessverre, fikk ikke ny time før torsdag kl 08. Skjønner ikke hvordan de kan drøye en hel uke til, når jeg hadde blitt vurdert og besluttet til å bli satt igang fredag...

Må vente helt til torsdag:(
Samme som meg da.. men det er jo bare 3 dager til da :) Tenk i forhold til hvor mange dager, uker og måneder vi har gått gravid hvor lite 3 små dager er :)
Håper likevel fødselen dun starter av seg selv før torsdag :) krysser fingrene for deg :)

Niks ble ikke sånn, dessverre, fikk ikke ny time før torsdag kl 08. Skjønner ikke hvordan de kan drøye en hel uke til, når jeg hadde blitt vurdert og besluttet til å bli satt igang fredag...
Uff - føler med deg! Håper du klarer å fylle dagene med noe hyggelig!

Herregud! Uholdbart! Går jo på helsa løs jo.... :(

Så kibt å vente når de surret med å ikke sende beskjed om timen... JM ringte på enn innkalling og fikk beskjed jeg ikke hadde fått noen brev i posten fordi de ikke hadde sent noe.... Hvorfor sende sms og si det vil komme brev pr post...

Back
Topp