Skjønner ikke hva galt jeg har gjort:(

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg syns bare ALT har gått i mot meg den siste mnd. Hadde SÅ på følelsen at jeg ville føde ett par uker før termin, legen begynte å si det samme, har hatt åtte timer akupunktur og slimproppen gikk for to uker siden.
Så de siste to ukene: gått opp TRE!!!! Kg, sukkeret er HELT ute og kjøre, magen har eksplodert og det siste kom i går:
Har gått og ventet på tlf fra sykehuset til igangsetting, antok det skulle bli på termin som forrige gang, i går kom jeg endelig gjennom og etterlyste timen og fikk til svar at jeg skulle vært der 8.15 i går! Har ikke sett eller hørt noen ting. Jeg gikk helt i kjelleren og begynte og hylgrine så fælt at jeg bare måtte legge på for jeg klarte ikke samle meg.
Så hele dagen idag har gått med til å tenke at jeg kunne vært ferdig nå isteden går jeg rundt og er dritt sur og har ingen tegn på å gå i fødsel :(

Huff og huff:( Skjønner godt at du er lei! Så kjipt at du ikke har hørt noe fra sykehuset...fikk du ny time da eller?

Sender masse klemmer og medfølelse! Så utrolig kjipt at sykehuset ikke har fått gitt beskjed til deg før. Hold motet oppe over helgen, så ordner det seg forhåpentligvis på mandag :Heartred

Og fødestøv...!! Du fortjener virkelig å gå i fødsel snart

Jeg syns bare ALT har gått i mot meg den siste mnd. Hadde SÅ på følelsen at jeg ville føde ett par uker før termin, legen begynte å si det samme, har hatt åtte timer akupunktur og slimproppen gikk for to uker siden.
Så de siste to ukene: gått opp TRE!!!! Kg, sukkeret er HELT ute og kjøre, magen har eksplodert og det siste kom i går:
Har gått og ventet på tlf fra sykehuset til igangsetting, antok det skulle bli på termin som forrige gang, i går kom jeg endelig gjennom og etterlyste timen og fikk til svar at jeg skulle vært der 8.15 i går! Har ikke sett eller hørt noen ting. Jeg gikk helt i kjelleren og begynte og hylgrine så fælt at jeg bare måtte legge på for jeg klarte ikke samle meg.
Så hele dagen idag har gått med til å tenke at jeg kunne vært ferdig nå isteden går jeg rundt og er dritt sur og har ingen tegn på å gå i fødsel :(

Uff a meg, skjønner deg så godt. Men ikke vær lei deg, du må tenke positivt. Alt skjer for en grunn, kanskje det er noe godt i det at du ikke ble satt igang den dagen. Vær positiv, ikke lenge igjen nå til du har din lille i armene dine:Heartbigred

Nei og nei! Noen ganger går alt i mot!
Men så kan det snu like fort igjen!
Krysser fingre for at det enten kommer i gang av seg selv i helgen eller gode nyheter på mandag :-)

Jeg måtte bare legge på, så jeg må prøve og ringe igjen mandag.
Stakkars:( Da håper jeg at du enten går i fødsel nå i løpet av helgen eller at du blir satt i gang på mandag! Hold ut!! :)

Utrolig kibt du ikke har fått beskjed... Men sykehuset roter voldsomt da keg kun får sms om innkalling og aldri brev jeg blir lovet så må gjette meg til hva som skjer... Utrolig surt...

Du blir nok snart ferdig og selv om kroppen din tullet har du ikke gjort noe galt;)

Så dumt at den timen aldri kom fram til deg :( Skjønner du er trist og lei nå. Men hold ut, bare snakk om maks få dager igjen nå ♡

Synes det er så fælt at vi begynner å bli mange som sitter fast i kjelleren og ikke finner trappa opp! :(

Man skulle jo tro at man fikk beskjed om igangsetting da! Får sikkert bare beskjed om at det var en rutinesvikt eller noe sånt, noe som jeg synes er latterlig. Krysser fingrene for at du får ny time og får lille i armene dine snart! Jeg også tror at alt skjer av en grunn og mannen kom med noen gode ord her om dagen : de som har det vanskeligst får de oppgavene i livet som andre ikke tåler å få, det er fordi du er sterk nok til å håndtere det. :) det varmet iallefall kjelleren min litt! Maaange klemmer, gode tanker og en stor dose fødestøv sendes din vei ❤️

Skjønner godt du føler deg motløs og frustrert stakkars. Hadde gått rett i kjelleren selv!
Håper du får ny time fortløpende og blir ferdig nå :) sånn som du har venta å håpa!

Det er tøft å vente lenge etter termin... mine er født 11 og 8 dager etter termin, unner ingen den ventinga... men når det kom til stykket og fødselen gikk i gang, så ble det meste glemt... snart er det over uansett :-) prøv å finne noe energi til å gjøre noe kjekt og hyggelig de siste ventedagene. Hvis du har mulighet, gå på kino, ta en handletur, gå til frisøren... prøv å okkupere tankene med noe annet enn fødsel .. det gjorde susen for meg sist. :-)
Masse lykke til, snart er premien din i armene dine!

Herregud! Stakkarst deg! :( du sa du skulle settes i gang. Men jeg så aldri at det skjedde noe. Noe så teit å ikke gi beskjed eller etterlyse. Krysser fingrene at babyen kommer av seg selv før igangsetting. For du ville jo helst det?

Krysser alt jeg har nå og sender fødestøv. Slapp totalt av nå og bare vær totalt avslappet. Lykke til! Og så får du en klem i tillegg!

Hæ? Hvordan går det an da?
Håper du får noen svar av de imorgen. Slapp av du nå og samle krefter.
Håper du får noen svar imorgen :)

Spent på hvordan det går med deg! Håper de tar til vett og setter deg øverst på lista til igangsetting i dag!!!

Hvordan går det med deg? Håper du har fått babyen din eller hvertfall får kontakt med sykehuset for å få vite gangen videre.

Back
Topp