Skjønner ikke helt dette jeg...

Smooshkin

Glad i forumet
Den 14. september begynte mensen.. Og utifra den eggløsningskalkulatoren her på BV, så sier den at eggløsningen vil da finne sted ca 29. september (i morgen).. Eg begynte å ta EL tester i forrige uke, og på søndag den 25. september fikk eg positiv EL test.. Syns det er så rart at eg allerede da fikk positiv EL test når den kalkulatoren tilsier at eg ikkje skal ha eggløsning før i morgen... Noen som har noen kloke ord å dele ang dette?? 
 
ikke ta el-test men stol på kroppen din.. Aner ikke jeg


... men jeg hadde altså EL ifølge BV på tirsdag (igår) men tror jeg fikk det på fredag...
hadde først sex på lør kveld, så dette blir spennende, men jeg hadde en kjemisk SA sist så (som jeg nettopp lærte av en annen tråd her inne) så jeg forventer ingen ting.. Vi er ennå på første PP.... har et gull fra før som ble unfanger på første PP... kan ikke være like heldige begge gangene... den i mars er glemt... nesten


Lykke til!
 
da stemmer det sikkert at du hadde el den 25, viss testen var positiv.  Du har sikkert bare en litt kortere syklus denne gangen;)
 
Hmm.. Delte meninger her ser eg!! Jaja.. Tiden vil vise :-)
 
EL skjer ikke før 12-36 timer før etter positiv test.  Når EL testen først er negativ igjen, da har du EL... Lykke til! 
 
Back
Topp