FruTB
Betatt av forumet
Hadde en kjempeskummel episode i natt da lilemann nøs ut en stor(!) buse som satt seg akkurat innenfor neseboret og tettet luftpassasjen fullstendig. I det andre neseboret er han tett fra før ... Han fikk panikk og kavet med armer og laget samme fjes som når du blåser på en baby (eventuelt en baby som dukker under vann ...) - at du ser at han holder pusten/ikke får puste ...
Det tok noen (lange) sekunder før jeg kom meg ut på badet i lyset og fikk ut busen.
Men så tenkte jeg; hva hadde skjedd om jeg ikke hadde våknet, f.eks. Hadde han besvimt, også hadde kroppen selv skjønt at den måtte puste gjennom munnen? Eller hadde han skjønt det selv til slutt? Eller er det ikke mulig for så små babyer å puste gjennom munnen?
...-har plutselig fått helt angst for at han skal bli forkjølet med tett nese
Det tok noen (lange) sekunder før jeg kom meg ut på badet i lyset og fikk ut busen.
Men så tenkte jeg; hva hadde skjedd om jeg ikke hadde våknet, f.eks. Hadde han besvimt, også hadde kroppen selv skjønt at den måtte puste gjennom munnen? Eller hadde han skjønt det selv til slutt? Eller er det ikke mulig for så små babyer å puste gjennom munnen?
...-har plutselig fått helt angst for at han skal bli forkjølet med tett nese