Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig dere endelig får fine netter igjenGod morgen! Vi har sovet kjempegodt. Kun to amminger, og nå våknet jeg til happy lyder fra Daniel. Kanskje han våkner mer når mannen min ligger her og snorker?
Planer i dag? Jeg vil ut å trille. Og vaske klær og badet.
Det var tidlig pån jaGod morn!
Vesla våkna 05.30 og etter en amming som ikke metta, stod vi opp. Det har snødd noe vanvittig ute iløpet av det siste døgnet, så i dag må det måkes. Været er grått og tungt, så vi vurderer å drøye påsketuren litt og heller kose oss hjemme i påvente av sol.![]()
Så koslig at de leker fint sammen, det har vel sine fordeler også jaMårn!
Her var vi våkne i seks tia, men stod ikke opp før sju. Storesøster er så glad for å se lillesøsteren sin om morgningen - og vise versa. Så de leker så fint sammen i senga mi sånn at jeg kan slumre litt.![]()
Her skinner sola og det er helt blå himmel. Tenkte oss ut på tur til lekeplassen i dag. Også skal vi på påskelunsj litt senere i dag.
Ha en fin dag!![]()
Snedig det der med puppen altsåGoood morgen!
Snuppa våkna rekordtidlig kl 06, hun var tydelig trøtt fortsatt så vi lå i senga i 1,5 time og hun sovna nesten igjen. Så gjorde jeg tabben å forsøke og amme henne...hun virka jo sulten og jeg var melkesprengt...og da satte hun i å vræææælemannen måtte gå å varme flaske og hun vræla, snakk om å sulte med brødfjøla altså! Hun fikk flaske og så sto hun og pappan opp. Fikk ikke sove mer for puppene verka sånn så jeg sto like godt opp jeg også!
Ja, eneste forklaring er at det er en produksjonsfeil med henne!!!Snedig det der med puppen altså
Bra hun tar flaske i hvertfall
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Rart med disse barna altsåJa, eneste forklaring er at det er en produksjonsfeil med henne!!!...hadde hun ikke tatt flaske hadde vi hatt et alvorlig problem ja!
![]()
Oi, hæliJeg har fått påskegg!!!
Mannen har gått bananas og fikk ikke plass til alt i ett egg så det blei to...han var vel livredd etter fjorårets påskegg-eskapade da jeg, i gravidehormonrus, begynte å grine fordi jeg ikke fikk Freia påskegg i påskegget mitt
Vis vedlegget 9613
Det påskeegget så farlig godt utHermine ble lagt kl 20 og har ikke laget en lyd siden! Måtte inn å se at alt var i orden med henne etter en times tid
Jeg pumper, er kvalm av smågodt og leser boka mi mens alle de andre er sosiale og spiller kort![]()
Ja det var virkelig det!!! Ypperlig mix av salt lakris og sjokolade, som jeg liker det best!!!Det påskeegget så farlig godt ut
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Har vært ute i all slags vær her, vært så kjedeligJa det var virkelig det!!! Ypperlig mix av salt lakris og sjokolade, som jeg liker det best!!!men kommer til å gå opp flere kg i påsken om ikke været blir bedre så vi kommer oss ut for å trimme litt
![]()