Skitur og blødning

Fred89

Flørter med forumet
Er på skidag med jobb i dag. Har gått 8,5 km, jeg presset meg nok litt på runden for å henge på de andre. Ca 1,5 time etter skituren var jeg på do og det oppdaget at jeg blødde. Kom ganske mye på papiret et par ganger. Har vært på do et par ganger til, men det ser ut til å roe seg. Er det noen som har vært borti dette? Er i dag 12+0. Skal på legevakta etter at vi kommer tilbake fra turen. Håper alt er bare bra og at det bare er på grunn av at jeg har presset meg..

Jeg har ikke opplevd det samme selv, men har jo lest at skjøre slimhinner + ekstra mye blod til slimhinnene gjør at det lettere kan sprekke en liten blodåre, og med tanke på at du har vært på en lang tur er ikke det så utenkelig at det er noe slikt som har skjedd. Spesielt hvis det ikke er vondt, klumper eller fortsetter å blø. Krysser fingrene for at alt er i orden

Signerer hun over. Hard økt kan ha gjort at du har blød. Ingen smerter, klumper, slim er det stor sannsynlighet for at alt er i orden [emoji173]️

Var kun rent blod, ingen klumper og ingen smerter. Snakka med jordmor på telefon. Hun sa at jeg skulle ta det med ro, og ta kontakt igjen om jeg brgynte å blø mer, fikk mensmurringer eller smerter. Har ikke hatt noen av delene, så da får jeg prøve å slappe av Men fy, så ubehagelig det er med blødninger når man ikke skal blø. Ekkelt å kjenne at "shitt!!! Det kjennes ut som jeg blør".. Håper jeg berger unna med dette og at lillingen har det fint selv om mammaen har gåt på ski❤

Var kun rent blod, ingen klumper og ingen smerter. Snakka med jordmor på telefon. Hun sa at jeg skulle ta det med ro, og ta kontakt igjen om jeg brgynte å blø mer, fikk mensmurringer eller smerter. Har ikke hatt noen av delene, så da får jeg prøve å slappe av Men fy, så ubehagelig det er med blødninger når man ikke skal blø. Ekkelt å kjenne at "shitt!!! Det kjennes ut som jeg blør".. Håper jeg berger unna med dette og at lillingen har det fint selv om mammaen har gåt på ski[emoji173]

Godt å høre at det har sluttet og ikke blitt noe mer [emoji2] ja er ikke noe god følelse, med datteren min fikk jeg det dagen etter ultralyden i uke 11+2 hvor jeg akkurat hadde sett at ting var i orden, aldri noen god følelse å blø under svangerskapet..

Back
Topp