Skittles!!

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Kom bare til å tenke litt på deg.
Husker jo det var mye usikkerhet om du var gravid eller hadde mista også fant dere ut at det var to så jeg var bare litt nysgjerig hvordan formen din er nå?
Er det gutter/jenter eller en av hver du skal ha?

Opp på toppen med seg!

Så koselig :-)

Joda, her går det ganske fint :) To friske gutter i magen :-) Formen er ganske god, men jeg er sykemeldt frem til fødselen pga. bekken, hodepine og litt høyt blodtrykk. Merker at de er veldig forsiktige når det er tvillingsvangerskap. Så jeg koser meg hjemme med babyteppestrikking osv ;)

I kveld skal vi på tvillingforberedende kurs og i morgen er første jordmortime, så jeg gleder meg til begge deler :-)

Skittles skrev:
Så koselig :-)

Joda, her går det ganske fint :) To friske gutter i magen :-) Formen er ganske god, men jeg er sykemeldt frem til fødselen pga. bekken, hodepine og litt høyt blodtrykk. Merker at de er veldig forsiktige når det er tvillingsvangerskap. Så jeg koser meg hjemme med babyteppestrikking osv ;)

I kveld skal vi på tvillingforberedende kurs og i morgen er første jordmortime, så jeg gleder meg til begge deler :-)

Så gøy. To gutter. dobbel glede ;) Sykemelding er gull verd når bekkenet skaper seg. Jeg er også sykemeldt men ser ut til at bekkenet har blitt litt bedre med behandling så blir kanksje mulig å jobbe litt igjen =) Men er mye å gjøre hjemme, har aldri hatt det så travelt hjemme før. Mye planlegging med baby/babyer på vei.
Jeg har satt min mormor igang med strikking da jeg selv ikke får det til.

Så spennede med tvilling forberedende kurs. jeg har lurt på om jeg skulle gå på svangerskapskurs men aner ikke hva "godt" det gjør. Så foreløpig har jeg ikke meldt oss på.
Lykke til med jordmortime og kurs =)

Back
Topp