Skitten

Cathrine76

Forumet er livet
Er det flere som klarer å skitne seg til på magen hele tiden?,eg får flekker på meg hele tiden synes eg[8D] spesiellt hvis eg baker-då ligger det mel på halve magen[;)][:D]

hehe...ja.... laga hjemmelaget pizza i kveild...mel på magan å fyll...hehe...så d e fleir ja som grisa..hihi

ORIGINAL: Shakira

hehe...ja.... laga hjemmelaget pizza i kveild...mel på magan å fyll...hehe...så d e fleir ja som grisa..hihi

hehe det er bra det ikkje bare er meg[:D]

Magen min er også støtt full av flekker [&:] Skifter klær oftere enn ungene for tia...[8D]

jepp, gjerne 2-3 gensere for dagen her gitt

deilig å høre det ikke er bare meg

He, he får jo ikke akkurat skiftet klær på jobben, men merker godt at den er i veien... Særlig ved baking og når man skal skylle av tallerkener og sånt etter middagen....

Enig. Søler lettere på magen nå... er jo i veien støtt. Og så krasjer jeg i ting hele tiden, hehe. Glemmer at magen er litt lengre frem enn resten av meg... [;)]

Enig. Søler lettere på magen nå... er jo i veien støtt. Og så krasjer jeg i ting hele tiden, hehe. Glemmer at magen er litt lengre frem enn resten av meg...

Signerer!! Også glemmer jeg at jeg ikke lenger kan snike meg fram på de trangeste plasser[8D] Blir sittende fast nå, gitt[8|][8D]

Back
Topp