Skitten do.

Gitte__

Forumet er livet
Hvis dere er på besøk med noen og låner doen, og ser at doen er skitten, altså dritflekker oppetter doskåla.. Hva tenker dere da?[8D] Gjelder ikke oss, bare nyskjerrig[;)]

Da tenker jeg;
Jaha...her driter vi visst i hvordan dassen ser ut,æsj...

Og holder meg mest sannsynlig til jeg kommer hjem..

ORIGINAL: ^mammatil2^^

æsj. tenker jeg.

Jeg tenker: Vi må snart hjem, for her setter jeg meg ikke ned[:'(]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Da tenker jeg;

siden jeg har for vane å tisse eller bæsje i do og ikke slikke på den så setter jeg meg ned og gjør det jeg må.

ORIGINAL: Febbis

Jeg tenker: Vi må snart hjem, for her setter jeg meg ikke ned[:'(]

Hehe, må si meg enig[:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Da tenker jeg;

sign[:'(]

ORIGINAL: 3xS

siden jeg har for vane å tisse eller bæsje i do og ikke slikke på den så setter jeg meg ned og gjør det jeg må.

Haha, enig! Må man, så må man!

ORIGINAL: AnneEmilie

[:D]

[:D][;)]

Haha godt sagt ;)

Det er ikke alltid jeg prioriterer å skrubbe nedi doen etter jeg har bæsja liksom, men betyr ikke at det får gro fast i ukesvis og månedsvis heller. Noen ganger har jeg f.eks. heller lyst til å bare få gjort det jeg skal, slenge litt såpevann på hendene og fyke avgårde for å hindre vesla i å rive ned alt mulig eller ja... Jeg har jo småbarn i hus liksom, prioriterer ikke at det skal se ut som i et innredningsmagasin til ENHVER tid da ;)

jeg tenker ææææææææææææææææsje.jeg vasker ikke doen ver dag,men jeg følger jo med å hadde jeg sett en eneste flekk på dassen hadde jeg vasket det bort med en gang[:'(]

ORIGINAL: Undrende85

Haha godt sagt ;)

Det er ikke alltid jeg prioriterer å skrubbe nedi doen etter jeg har bæsja liksom, men betyr ikke at det får gro fast i ukesvis og månedsvis heller. Noen ganger har jeg f.eks. heller lyst til å bare få gjort det jeg skal, slenge litt såpevann på hendene og fyke avgårde for å hindre vesla i å rive ned alt mulig eller ja... Jeg har jo småbarn i hus liksom, prioriterer ikke at det skal se ut som i et innredningsmagasin til ENHVER tid da ;)
behøver faktisk ikke ha sitti i uker en gang for at det sitter fast for det ser jeg rundt om kring der jeg jobber

ORIGINAL: KISSana

Det hender jeg føler jeg MÅ vaske den, så ingen tror det var min skyld [8D]

[:D]kjenner meg igjen.men nå blir det ikke gjort om jeg ikke gjør det så[;)]jeg gjore det til og med da vi var på besøk hos noen venner.etter at guttungen hadde vert på do.gjør meg ingen ting,siden jeg heller vil se en ren do en skitten[:D]

Synes det er litt ekkelt.
Men om de har unger som nett har bæsja så skjønner eg det.

ORIGINAL: eplemos

Synes det er litt ekkelt.
Men om de har unger som nett har bæsja så skjønner eg det.

Snakker om voksne..[;)]

Hvis jeg må drite så setter jeg meg ned for så å prøve å treffe de områdene som enda ikke er brune... bare sånn for å fargelegge litt bedre![:D]

Eller så prøver jeg å gjøre meg ferdig fortest mulig![8D]

Da tenker jeg åhhh så renslige vi var her.. Tisser på huk å kommer meg fort ut fra doen så ingen tror at det var jeg som skeit ut doen :)

Back
Topp