Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ^mammatil2^^
æsj. tenker jeg.
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Da tenker jeg;
Jaha...her driter vi visst i hvordan dassen ser ut,æsj...
Og holder meg mest sannsynlig til jeg kommer hjem..
ORIGINAL: AnneEmilie
ORIGINAL: 3xS[:D]
siden jeg har for vane å tisse eller bæsje i do og ikke slikke på den så setter jeg meg ned og gjør det jeg må.
ORIGINAL: 3xS
siden jeg har for vane å tisse eller bæsje i do og ikke slikke på den så setter jeg meg ned og gjør det jeg må.
ORIGINAL: Undrende85behøver faktisk ikke ha sitti i uker en gang for at det sitter fast for det ser jeg rundt om kring der jeg jobber
ORIGINAL: 3xS
Haha godt sagt ;)
Det er ikke alltid jeg prioriterer å skrubbe nedi doen etter jeg har bæsja liksom, men betyr ikke at det får gro fast i ukesvis og månedsvis heller. Noen ganger har jeg f.eks. heller lyst til å bare få gjort det jeg skal, slenge litt såpevann på hendene og fyke avgårde for å hindre vesla i å rive ned alt mulig eller ja... Jeg har jo småbarn i hus liksom, prioriterer ikke at det skal se ut som i et innredningsmagasin til ENHVER tid da ;)
ORIGINAL: KISSana
Det hender jeg føler jeg MÅ vaske den, så ingen tror det var min skyld [8D]