"skitne" gjester

*høstmamma*

Elsker forumet
Ja, har dere det??
Jeg liker å ha det ryddig og rent rundt meg, men er ikke fanatisk altså. Men reagerer av og til når jeg har besøk altså.....av enkelte venner..!

Feks. En venninne av meg hadde med gutten sin på 4 (da). Jeg skulle legge storesøster og gikk opp med henne. Når jeg kom ned i stuen igjen så hadde han tisset på seg. Greit nok det selvfølgelig. MEN så hadde han satt seg i sofaen ved siden av moren ( som hadde fått med seg at han hadde tisset gjennom!) Det var vått på stuegulvet og han satt der og lekte med lekene mens han tørket sitt eget tiss med klærene sine!!!! WHF????????
Venninnen min sa bare at " det var ikke mye tiss, bare noen skvetter"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ehhh javell....så da trenger vi ikke å vaske det mener du...????

Jeg ble helt paff!! Hintet sterkt om at jeg måtte stelle og bade mini og blablabla så da skulle de gå da. Jeg sa de bare kunne la alt ligge for jeg skulle vaske over _( noe som jeg selv hadde gjort og i det minste tilbydt meg å gjøre om det varen av mine jenter som hadde tisset. Når de gikk så vasket jeg over hele stuegulvet og gulvene ut til inngangsdøren + badet. Syns det er ganske ekkelt jeg altså, greit tiss er sterilt men jeg liker å vaske sånt bort jeg da[:D] Alle lekene som han hadde lekt med gikk rett til vask også.

En annen gang så var jeg hos de og da satt han med fingen opp i et hull i skrittet ( kun underbukse på), så gikk han inn på kjøkkenet og fikk dyppe fingen i glasuren som moren hadde laget til en sjokoladekake!!![:'(][:'(][:'(] Å fysj og æsj[:'(][:'(]
Hun så at han hadde fingen der og han satt sånn leeeeeeeeeeenge. Kunne hun ikke bedt han vasket fingrene først???

Er veldig glad i vennene mine altså, men ja....skjønner dere??[:)]

Hadde ikkje forsynt meg av den kaka der nei. [8D]

eg har aldri opplevd noke sånt.. Enda. Og bestevennina mi e ganske ryddig sjølv, so trur ikkje eg kjem til å oppleve sånt heller..

Men ganske kjiipt for deg ja. [:'(][&o]

æsj og fysj...det er direkte motbydelig.
hun kunne jo tilbudt seg å vaske etter guttungen i det minste...
og man setter seg ikke i sofaen med våt tissebak...

ORIGINAL: tutta80

æsj og fysj...det er direkte motbydelig.
hun kunne jo tilbudt seg å vaske etter guttungen i det minste...
og man setter seg ikke i sofaen med våt tissebak...

Enig!
Stakkars deg, du som er så skikkelig og ordentlig, og så får du ei tisserompe i sofaen i retur [:o]

[:'(]æææææsj!!!!![:'(]

Det der var drøyt! [:'(]
Jeg blir også litt irritert på grisete gjester, men tør jo ikke si i fra. [8|] Det er jo helt greit at uhell skjer og at man må påregne litt gris med barn. Men det er jo lov å prøve å unngå det, lar jo ikke barna renne rundt i huset insmurt i blåbær og sjokolade. i sommer så lot jo naboen deres ett år gamle gutt gå mye naken, og det er jo helt fint det. Men han har jo selvfølgelig ingen blærekontroll. Da syns jeg det er litt kjipt av foreldrene å la han få fri tilgang til vår sofa og gulvteppe. Hannah hadde ett uhell på det teppet og det var et helvete å vaske det! Til slutt måtte jeg liksom drive å lukke terassedøren vår, selv om det var varmt og jeg ville lufte, sånn at jeg skulle slippe å vaske møbler.

Men uansett så syns jeg at det er foreldrene som skal tørke opp når uhellet først har skjedd. Så det så![:)]

Jeg må innrømme at jeg helst liker å besøke henne da, sånn at jeg slipper å få det sånn hjemme hos meg selv:) Syns jo det er litt dumt at det blir sånn men det får bare være sånn med henne altså. Og JA- det er både rotete og grisete hos henne,-uansett når jeg kommer. Men hun om det[;)][;)] SUPERHERLIG jente da, på alle andre måter[:D][:D][:D]

Skulle gjerne vasket gulvet når hun var det for å demonstrere ja, men lillesøster var bare noen uker, skrek pga magevondt og jeg var stuptrøtt! Mannen var på reise og. Så jeg ville bare få de ut!

Den kaken skulle hun forressten ta med til svigermoren- jaja tenkte no bare jeg[:'(], Enjoy[:'(][&:][&:]

Det gjør meg ingenting at folk griser og søler, men jeg syns at man som forelder skal ta ansvar for sine barn. Og ihvertfall tilby seg å ordne opp om uhell skjer, hva det nå enn skulle være. Har mange "rene" [8D] venner da, som det er en fryd å besøke/ få besøk av[:)][:)]

ORIGINAL: Tøysetulla

Æææsj...[:'(]

Det hadde jeg også syntes var ekkelt ja!!

Spesielt digg med rompefinger i sjokoladekakeglasur...[8|][8D]

Back
Topp