Skippertak....

Stredet

Elsker forumet
..eller "best under press"?
Nå har jeg virkelig nytt påskeferien og slappet av og "sittet her og blomstra" [;)] SÅ konsekvensen er at NÅ ble det litt mange baller i lufta her et øyeblikk; må lage klar månedsskriv til avdelingen til i morgen, ukeplan til mine medarbeidere, et innlegg med oppgaver til planleggingsdagen i morgen.....[&:] OG DET JEG GJØR er; "henger fast" her på bv og klarer ikke løsrive meg = forståelig [:D]. OG SÅ vil jeg slenge beina opp og nyte fotballen på tv!!!!

BLIR DETTE EN LAAAAAANG KVELD!!??? EJAAA!!![;)]

Du har sikkert fortjent å slappe av i påsken, og ikke tenke på jobb. Er man litt effektiv får man sånt unna i en fei. Jeg er sykemeldt tom i morra på planleggingsdagen jeg, så har ikke brukt noe energi på d.

Phju!! Da var månedsskrivet i boks!! SÅ NÅ er det fotball og bv e stund ja!! [:D]

obs hehe en lag kveld på deg då ja, 1-0 til viking og du[:)]

Ha ha ja nå er mannen her i huset fornøyd kan dere tro!! Håper Rbk taper, siden enga gjorde det [&o]
Så han ikke blir kjepphøy [:D][:D]

ORIGINAL: Cathrine76

obs hehe en lag kveld på deg då ja, 1-0 til viking og du[:)]

" Ja det e di kvide og di blå! Viking-guttane di komme nå!!"

ORIGINAL: fruluna

Ha ha ja nå er mannen her i huset fornøyd kan dere tro!! Håper Rbk taper, siden enga gjorde det [&o]
Så han ikke blir kjepphøy [:D][:D]

Stakkars herrluna! NOT!!!! Nå kan han og pappa'n ha det så godt når dem var så kjepphøye i forkant! Hvem stikker av med selvtilliten i oppstarten her!? [;)]

Ja, syns ikke synd på de akkurat!! Men skulle hilse å si at du bare skal følge med på andre omganen!! 1-3 sier han!!

Uff er så kjipt at vi ikke holder med samme lag..hehe!! Alltid en som blir sur her i huset på søndagene som regel [>:][:D][:D]

Han mener 3-1 vel [;)] Dette går vår vei tror jeg, men.. biter negler nå ja [;)]
Gøy med litt action i heimen da [;)]
Her har vi det bare sånn med engelsk fotball.
Men har en GAL bergenser i nabohuset OG HAM er det gøy å "fighte" med vett du.
I den spennende innspurten i fjor ble vi (herrstredet og jeg) kjeppjaget da vi var innom og "ertet" litt under en kamp Brann lå under! Hihihihi.....[:D]

Fotball er heftige greier med sterke følelser gitt [:D] 

Ha ha ha ja det er moro å terge litt!! Og iallefall på bergensere ja..hoho [:D][:D]

Her må jeg dra på Ullevål alene jeg.. [&o] Eller pleier å dra med tanteungen min!! Hehe.
Han blir med kun når Enga møter Rbk da.. [>:]

Åhh er så glad for at jeg liker fotball!! Må jammen være kjedelig for de som ikke gjør det!!! [8|][:D][:D]

Hallo gøy å terge bergensere du hmmmmm håper håper håper eg kan få mobbe dåke masse hele sesongen[:D][:D][:D][:D] ps kor gikk det med vif i dag[8D]?

Ha ha ha ja det er moro å terge litt!! Og iallefall på bergensere ja..hoho [:D][:D]

Her må jeg dra på Ullevål alene jeg.. [&o] Eller pleier å dra med tanteungen min!! Hehe.
Han blir med kun når Enga møter Rbk da.. [>:]

Åhh er så glad for at jeg liker fotball!! Må jammen være kjedelig for de som ikke gjør det!!! [8|][:D][:D]

Enig der min venn!! [:D]

Klapp igjen du da
Stygge Brann!! Håper de får deng i morgen!!!!! Hahahaha

hehehe[:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp