Skinnsofa begynner å sprekke opp...

Stemmer nok det som han sier ja. På jobb anbefaler vi ikke de midlene, for noen av dem kan vel også være skadelig.

Evnt fettmerker bør også tas raskt for å unngå sprekker o.l. Og vil ikke anbefale å sitte i skinnsofaen å spise f.eks kylling
Men hva tenker du om bildet jeg la ut? Er det mye skade oppstått på kort tid? Har ikke vært noe tegn til disse skadene tidligere år, og har kommet nå i løpet av vintermånedene. Kan i grunnen ikke huske at den var sånn før jul en gang...

Ja ikke vet jeg, jeg kan ikke noe om det feltet.
Vi får prøve iallefall, det er ikke så pent sånn som det er nå... Og dette har skjedd i løpet av vinteren. Sofaen står i skygge, og et godt stykke fra vedovnen eller andre varmekilder.

b6f03ca580c29b42b7ac340807dba385.jpg

Kjedelig når det blir sånn, men er dessverre ikke noe å gjøre med det når det er blitt sånn. Og det vil skje, særlig uten vedlikehold, uansett hvor den står. Det slites jo av fett fra hender, mat, sømmer (denim særlig) sliter osv. Men skulle jo selvfølgelig holdt noen år lenger.

Men hva tenker du om bildet jeg la ut? Er det mye skade oppstått på kort tid? Har ikke vært noe tegn til disse skadene tidligere år, og har kommet nå i løpet av vintermånedene. Kan i grunnen ikke huske at den var sånn før jul en gang...

Ok, ja da vet jeg at det stemmer [emoji4]

Vi har ikke vasket sofaen hver dag, og burde sikkert vært bedre på det. Men dette var jo ikke noe vi visste at vi burde gjøre... [emoji20]

Sånn sett hadde det vært bedre med en stoffsofa, men vi var så lei det også, måtte vaskes så ofte [emoji23]
Skal ikke være nødvendig å vaske hver dag da, men om man har vært fet på fingrene e.l er det greit å få tatt det med en gang. Har man vasket hendene, så burde det være mer enn nok og kanskje tørke over en gang i mnd. Men at den har blitt sånn på så kort tid høres uansett rart ut syns jeg.

Har den stått med mye direkte sol? Det kan også gjøre at den kan sprekke opp.

Har hatt reklamasjoner for mindre på jobb, men vi har ikke Skeidar da så ikke så mye erfaring med dem. Men syns absolutt dere burde prøve på det. Du nevnte et sted at et armlene var knekt og? Så lenge sofaen ikke er herjet med, så burde ikke det skje.

Skal ikke være nødvendig å vaske hver dag da, men om man har vært fet på fingrene e.l er det greit å få tatt det med en gang. Har man vasket hendene, så burde det være mer enn nok og kanskje tørke over en gang i mnd. Men at den har blitt sånn på så kort tid høres uansett rart ut syns jeg.

Har den stått med mye direkte sol? Det kan også gjøre at den kan sprekke opp.

Har hatt reklamasjoner for mindre på jobb, men vi har ikke Skeidar da så ikke så mye erfaring med dem. Men syns absolutt dere burde prøve på det. Du nevnte et sted at et armlene var knekt og? Så lenge sofaen ikke er herjet med, så burde ikke det skje.
Nei det er ikke direkte sol. Den står innerst i stua uten vinduer. Ikke er det noen varmekilde i umiddelbar nærhet heller.

Ja, armlenet er knekt, men det kan jo være at ungene kan ha hoppet opp på armlenet på et tidspunkt uten at jeg vet det. Det skjedde omtrent med en gang.

Nei det er ikke direkte sol. Den står innerst i stua uten vinduer. Ikke er det noen varmekilde i umiddelbar nærhet heller.

Ja, armlenet er knekt, men det kan jo være at ungene kan ha hoppet opp på armlenet på et tidspunkt uten at jeg vet det. Det skjedde omtrent med en gang.
Nei, de små kan vel ha funnet på litt av hvert. Men ville uansett prøvd å reklamere på den. Kan ha vært en feil i skinnet og f.eks. Tyder ikke på at det er pga feilbehandling så lenge resten av sofaen ser fin ut ihvertfall.

Nei, de små kan vel ha funnet på litt av hvert. Men ville uansett prøvd å reklamere på den. Kan ha vært en feil i skinnet og f.eks. Tyder ikke på at det er pga feilbehandling så lenge resten av sofaen ser fin ut ihvertfall.
Ryggputene er like fine, er bare setene.

Har reklamert nå, så får vi se

Vi har skinnsofa til 25.000kr. Altså, det er utrolig hvor lite den tåler. Er fra Skeidar. Den har sprukket opp flere steder, men vi orker ikke bytte den pga ungene. Får ta det når de slutter med søling og smuler overalt. Så for oss er det too late. Plager oss bare når vi har besøk :p

Vi har skinnsofa til 25.000kr. Altså, det er utrolig hvor lite den tåler. Er fra Skeidar. Den har sprukket opp flere steder, men vi orker ikke bytte den pga ungene. Får ta det når de slutter med søling og smuler overalt. Så for oss er det too late. Plager oss bare når vi har besøk :p
Haha, ja det blir en del søl med barn [emoji23]
Så hvis vi får noe erstatning eller noe så tror jeg vi bare sparer de pengene, og har sofaen så lenge den holder.

Er det ekte skinn dere har?

Tror ikke det blir sofa fra skeidar igjen...

Haha, ja det blir en del søl med barn [emoji23]
Så hvis vi får noe erstatning eller noe så tror jeg vi bare sparer de pengene, og har sofaen så lenge den holder.

Er det ekte skinn dere har?

Tror ikke det blir sofa fra skeidar igjen...

Ja, det er ekte skinnsofa. Skulle tatt seg ut å betale 25.000kr for en sofa med imitert skinn. :p Vi er skeptiske til Skeidar. Det er hel utrolig hvor fort den sprakk opp. [emoji31][emoji15]

Back
Topp